Customer relations management (CRM, řízení vztahů se zákazníky)
CRM je takový management firmy, kterému jde o udržování co nejlepších vztahů se svými zákazníky. Sbírání, shromažďování a využívání dat umožňuje pochopení, předpovídání a ovlivňování chování zákazníků firmy s cílem dosažení dlouhodobého vztahu výhodného pro obě strany. CRM se rovněž používá…
CSS (kaskádové styly, cascading style sheets)
Jazyk pro popis způsobu zobrazení webů napsaných ve značkovacím jazyce (např. HTML, XHTML nebo XML). Definuje barvy, rozložení i použitá písma a fonty. Kaskádové, protože se na sebe mohou vrstvit definice stylu a přitom platí ty nejvíce specifické. Soubory s CSS…
Cost Per Order (CPO, cena za objednávku)
CPO se používá k vyjádření nákladů na objednávku. Vzorec je CPO = (náklady na komunikační kampaň)/(počet generovaných objednávek, resp. aktivit).
Cost per acquistion (CPA, cena za akci)
Cena za akci, může se jednat např. o objednávku, kontakt, vyplněný formulář atd.
Copywriting (CW)
Copywriting je činnost, která si klade za cíl psaní čtivých a komerčně úspěšných textů. Správný copywriter má kromě zvýšení úspěšnosti textu na paměti také SEO techniky, a tak umí do své práce využít vhodných klíčových slov, čímž podporuje umístění textu…