Business-to-Business (B2B)
Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi.
Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi.
Webové odkazy, které již nefungují a odkazují na neexistující stránky. Uživatelům se většinou po kliknutí na ně zobrazí „stránka nenalezena“ nebo „404 stránka“.
Soubor marketingových metod, které slouží k budování a posilování značky (brandu). Patří sem například strategie týkající se výběru názvu značky, jejího loga, tvorba příběhu značky a jejích hodnot, určení tónu komunikace značky, budování vztahů se zákazníky… Branding by měl posilovat známost značky,…
Metoda, při které se shromáždí co největší množství nápadů na dané téma a z nich se pak třídí nejlepší ideje. Používá se při analýze klíčových slov.
Metrika používaná v analytice, která nám ukazuje procento návštěvníků webu, kteří web opustí po prvních vteřinách návštěvy. Např. v Google Analytics bounce rate znamená, že příchozí návštěvník navštívil na serveru jen jednu stránku a server opustil. Díky bounce rate můžeme lépe chápat…