Logo Včeliště
DomůSlovníkTonalita, tón komunikace, tonalita značky

Tonalita, tón komunikace, tonalita značky

Tonalita neboli způsob, jakým značka komunikuje, je v současném konkurenčním prostředí jednou z možností, jak se odlišit od konkurence. Měla by odrážet základní hodnoty značky a být přizpůsobena jejímu cílovému publiku. 

Tonalita značky může být:

  • Formální, nebo neformální: Formální tonalita je vhodná pro podnikové, finanční nebo právní služby. Neformální tón komunikace je naopak typický pro značky cílící na mladší publikum. 
  • Přátelská, nebo autoritativní: Přátelská tonalita vytváří pocit blízkosti a dostupnosti, zatímco autoritativní tón může posílit důvěru v odborné znalosti a spolehlivost značky.
  • Informativní, nebo inspirativní: Informativní tonalita se soustředí na poskytování užitečných informací a dat. Inspirativní tonalita se zaměřuje na motivaci a vyvolání emocí.
Zpět do slovníku
Pomůžeme vám s marketingem
Nezávazně s vámi probereme, jak posunout váš marketing vpřed nebo vyřešit aktuální problém.
Kontaktujte nás