Realizace obsahové strategie pro prodejce papírových tašek
Firma TaškaHned, která se specializuje na prodej papírových tašek, Včeliště oslovila s cílem podpořit prodej jejich hlavního produktu. Proto jsme vytvořili marketingovou strategii, jejíž součástí bylo zmapování aktuálního stavu na TaskaHned.cz, promyšlení celkové marketingové koncepce a volba dalších kroků.
Klient chtěl vyvrátit názor, že papírové tašky jsou v porovnání s plastovými drahé – a to byl jeden z úkolů pro Včeliště. Využili jsme aktuální situace, kdy se veřejně diskutuje o ekologickém přínosu papírových tašek v porovnání s běžnou, plastovou variantou. Přišli jsme proto s myšlenkou projektu Bezigelitky.cz, pro který jsme připravili samostatný web.
Co bylo obsahem strategie?
Zajímá vás, co dalšího jsme pro web Bezigelitky.cz udělali? Stáhněte si případovou studii, kde vše podrobně popisujeme.