Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na nás obrátil s „jednoduchým“ požadavkem – dát marketingu značky Botyna hlavu a patu napříč všemi kanály, zlepšit PNO a být více vidět organicky. To se dá zvládnout jen s propracovanou marketingovou strategií, a proto jsme se do ní hned pustili.

Včeliště se nemohlo pojmenovat výstižněji! Od začátku spolupráce jsem s nimi maximálně spokojený. Nejenže jsou opravdu pilní, dodržují termíny a odvádí velmi kvalitní práci, ale hlavně jsou kreativní a u všeho přemýšlejí. Přicházejí s nápady, které by laik nevymyslel, a je vidět, že to, co dělají, je opravdu baví. S marketingovou strategií a novým vzhledem e-shopu, které pro nás ve Včelišti připravili, jsem maximálně spokojený.

V rámci marketingové strategie jsme analyzovali dosavadní výsledky a tři hlavní konkurenty. Následně jsme navrhli vhodný postup pro jednotlivé marketingové kanály včetně konkrétního obsahu. Zpracovali jsme také SEO audit, který obsahoval analýzu klíčových slov a návrh na úpravu struktury webu. Velkou část strategie jsme věnovali nejdůležitějšímu on-page faktoru – obsahu stránek.
Finální komplexní strategie čítala cca 80 stran a zahrnovala i doporučení ohledně offline marketingu, PR aktivit nebo provázání nákupů na prodejně s e-shopem. Na strategii navázal návrh webu, který si kladl za cíl zlepšit přehlednost a zvýšit konverzní poměr.
Klient byl se strategií a návrhem webu velmi spokojený a svěřil nám i samotnou realizaci. Kromě tvorby nových stránek včetně copywritingu jsme se pustili také do revize účtů v PPC systémech a na sociálních sítích a přípravy základních placených kampaní. Zprovoznili jsme potřebné SEO nástroje a velkou péči věnovali také e-mailingovému nástroji, kde jsme pročistili databázi, rozsegmentovali kontakty a připravili několik důležitých automatizací. Krátce nato vykázala velká část důležitých marketingových metrik zlepšení oproti stejnému období v předchozím roce.


Aby vše bylo perfektní, v další fázi jsme začali vytvářet parametrické kategorie a provedli audit zbožových srovnávačů. Spustili jsme pravidelné činnosti v rámci sociálních sítí, PPC, e-mailingu a obsahového marketingu (blogové články). Všechny aktivity brzy začaly přinášet ovoce – u sociálních sítí jsme v porovnání s předchozím rokem zaznamenali nárůst tržeb o cca 180 % a e-mailové automatizace se v prvních měsících na celkových tržbách podílely téměř 28 %.







Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.
Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

STREFA s.r.o. se na nás obrátila s požadavkem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Klient získával většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně, a to se nám podařilo změnit.

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.