Pro pražské Divadlo BRAVO! jsme připravili marketingovou strategii, která udala jasný směr komunikace, zvýšila prodeje lístků a posílila značku. Díky ní má interní tým konkrétní úkoly, priority a jasnou vizi, jak se dál rozvíjet. Strategii aktivně využívá a my divadlu zůstáváme nablízku jako konzultanti i marketingoví stratégové při klíčových rozhodnutích, třeba tvorbě nového webu.

Oslovili jsme Včeliště, aby nám zpracovali komplexní marketingovou strategii. Dostali jsme přehledně zpracovaný dokument obsahující doporučení a postupy, které v současné době aplikujeme v praxi. Pomohli nám také nastavit PPC reklamy a naučili nás, jak s reporty pracovat a získat tak cenné informace, které nám pomáhají zlepšovat naše kampaně. Jejich analýzy nám pomáhají lépe porozumět údajům a implementovat změny. Včeliště je parta profesionálů, se kterými se skvěle komunikuje a spolupracuje.

Abychom byli co nejvíce v obraze, připravili jsme pro klienta tzv. úvodní otázky, provedli průzkum mezi diváky a konkurenci podrobili pečlivé analýze. Na základě získaných informací jsme vytvořili dokument, který definuje značku a slouží jako komplexní komunikační manuál pro rozvoj značky v praxi. Obsahuje vhodné marketingové kanály a konkrétní příklady jejich využití.
Divadlo BRAVO! je domovskou scénou předního novocirkusové uskupení Losers Cirque Company, což málo lidí vědělo. Jedním z témat strategie proto byla i otázka, jak propojit komunikaci na jednotlivých profilech, aby se vzájemně podporovaly.
Strategie obsahuje návrhy vylepšení profilů a komunikace na Facebooku a Instagramu a také doporučení začít využívat další sociální sítě. V dokumentu jsme navrhli konkrétní typy obsahu na jednotlivých platformách a způsoby, jak obsah propagovat placenou formou. A to nejen v rámci sociálních sítí – strategie zahrnuje i návrh struktury PPC kampaní. Přidali jsme i osvědčené tipy pro e-mailový marketing, aby mohl klient využít jeho potenciál naplno. A protože Divadlo BRAVO! poctivě převádí všechna naše doporučení do praxe, začíná se to odrážet na rostoucím zájmu publika, vyšší návštěvnosti webu i lepších výsledcích placených kampaní.


PR komunikace, offline marketing nebo vlastní merchandise – to všechno dnes pomáhá Divadlu BRAVO! budovat značku a posilovat jeho pozici na kulturní scéně. A díky dalším marketingovým doporučením ze strategie se divadlu daří lépe oslovovat školy i firmy, tedy dvě důležité cílové skupiny, které mají velký vliv na návštěvnost a příjmy.




Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.

Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.

Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.