Zakladatelé Cannapurny potřebovali rozjet e-shop s kvalitními konopnými produkty a k nastartování svého projektu si vybrali právě nás. Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení, a proto jsme se pustili do přípravy e-shopu na míru.

Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme jejich různé semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko. Věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.

Čekalo nás vypracování komplexní marketingové strategie, díky které Cannapurna vynikne před konkurencí. Kromě samotné přípravy webu jsme se ale postarali i o další činnosti, jako je tvorba obsahu, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích nebo pomocí PPC reklam.
Všechny naplánované činnosti jsme následně i zrealizovali a už po několika měsících od spuštění nového webu měl e-shop své stálé zákazníky a pravidelné prodeje.
Dle vlastních slov zakladatelů se z výsledků radují každý den. Za úspěchem e-shopu však stojí mnoho různých činností. Jednou z nich je vytvoření drátěných modelů, které klientům názorně předvedou, jak by měl efektivní web vypadat. Drátěné modely jsme sestavili nejen pro hlavní stranu stranu a kategorie produktů, ale i pro jednotlivé produkty. Díky tomu bylo klientovi i nám na první pohled jasné, jak bude konkrétní stránka vypadat, a ušetřili jsme spoustu času při nasazování webu.


Po vytvoření webu bylo třeba ho naplnit profesionálním a poutavým obsahem, který návštěvníky promění v zákazníky. Naši copywriteři otextovali všechny části webu unikátním obsahem s použitím vhodných klíčových slov. V rámci profesionálního focení jsme získali fotografie a propagační videa pro klientův web, sociální sítě a další marketingové kanály. Do práce jsme zapojili i grafika, který se postaral o kompletní přípravu grafických podkladů včetně loga značky. Pro Magazín Cannapurna jsme vytvořili separátní stránky, na které jsme hned umístili několik tematických blogových článků.




Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Výkonná ředitelka Divadla BRAVO! se obrátila na Včeliště s cílem získat marketingovou strategii, která pomůže rozvíjet jejich program a oslovit nové diváky.

Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.

E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.