O spolupráci
Zakladatelé Cannapurny potřebovali rozjet e-shop s kvalitními konopnými produkty a k nastartování projektu si vybrali Včeliště. Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení.
Čekalo nás vypracování opravdu vybroušené marketingové strategie, díky které Cannapurna vynikne před konkurencí, a její následné uvedení do praxe. Podařilo se a již po několika měsících měl e-shop stálé zákazníky a pravidelné prodeje.
Dle vlastních slov zakladatelů se z výsledků radují každý den. Za úspěchem e-shopu však stojí mnoho různých činností. Jednou z nich je vytvoření drátěných modelů, které klientům názorně předvedou, jak by měl efektivní web vypadat.
Využívané služby
Tvorba e-shopu přesně podle požadavků klienta
Zakladatelé Cannapurny potřebovali nejen vytvořit originální e-shop, ale i pomoct se směrem, kterým se v marketingu ubírat. S tím se pojila tvorba obsahu, optimalizace pro vyhledávače i propagace na sociálních sítích nebo pomocí PPC reklam. Z mnoha agentur si vybrali právě Včeliště.
Co vše je nutné zajistit před spuštěním e-shopu
Zajímají vás detaily? Jak přesně jsme postupovali a jak vypadá výsledek naší práce? Stáhněte si celou případovou studii.
Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme různé jejich semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko; věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.