Společnost Gatema IT se zabývá zejména vývojem a implementací podnikových informačních systémů HELIOS. Její zástupci se na nás obrátili se žádostí o přípravu obsahové strategie. Z té však vyplynula potřeba redesignu a nového webu, čímž se naše spolupráce rozšířila.
Spolupráce začala vytvořením komplexní marketingové strategie, která nám slouží jako důležité vodítko a kterou postupně naplňujeme. Oceňuji velmi dobré nápady, plánování, měsíční reporting i vedení projektů. Jmenovitě bych ocenil našeho account managera Jana Vašků za ochotu, rychlost, snahu. Postupně vzniká celá řada nového obsahu – článků, infografik, případových studií, ale i PPC kampaní a také nový web.
V rámci obsahové strategie jsme mimo jiné definovali hlavní zásady značky, její cílové zákazníky, analyzovali konkurenci a vytipovali vhodný obsah. Pomohli jsme s přípravou publikačního plánu i nastavením cílů a nástrojů obsahového marketingu. Provedli jsme také audit stávajícího webu a navrhli jeho vylepšení, které jsme nakonec také realizovali.
Nově jsme na webu vytvořili například blogovou sekci, která se postupně plní články týkajícími se ERP systémů a jejich implementace. Díky všem těmto úpravám i navazující pravidelné spolupráci se podařilo zvýšit návštěvnost webu a snížit míru okamžitého opuštění stránek.
Jednu z nejdůležitějších součástí redesignu webu představovalo obohacení stránek o blogovou sekci. Firemní blog jsme pomáhali rozjet a nastavili jeho publikační plán a v současnosti zde působíme jako pomocná ruka v případě, že klient potřebuje s přípravou obsahu poradit. Kromě blogových článků jsme se zapojili do tvorby případových studií, které slouží jako přehledná prezentace klientových výsledků práce. Rozšíření webu o obsahové sekce klientovi pomohlo zvýšit organickou návštěvnost a prodloužit dobu, kterou návštěvník na webu stráví.
Kromě webu a tvorby obsahu jsme zapojili i do dalších důležitých kanálů, jako jsou sociální sítě nebo PPC reklamy. Pravidelná správa klientova Facebooku a LinkedInu brzy přinesla výsledky. Návštěvnost ze sociálních sítí se s konzistentní publikací během prvního roku spolupráce zvýšila téměř o 200 %. Organickou návštěvnost dále podporujeme PPC kampaněmi, které nám pomáhají na klientův web dostat větší množství návštěvníků a pomocí vylepšeného obsahu je jednoduše přeměnit v zákazníky.
Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.
STREFA s.r.o. se na nás obrátila s požadavkem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Klient získával většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně, a to se nám podařilo změnit.
Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.