Logo Včeliště
DomůO násJan Vašků

Jan Vašků

Obsahový stratég

Honza umí díky svému strategickému přístupu a nadšení pro obsahový marketing nejen dosáhnout cílů svých klientů, ale také překračovat jejich očekávání. Jeho zkušenosti se strategickým plánováním a tvorbou obsahu mu umožňují pohotově reagovat na měnící se potřeby trhu a účinně tak přizpůsobovat strategie pro dosažení optimálních výsledků.

Jeho cílem je, aby svým klientům přinášel skutečnou hodnotu a pomáhal jejich podnikání růst. I proto se Honza snaží neustále vzdělávat, rozvíjet a vymýšlet inovativní přístupy k obsahovému marketingu. A protože miluje příběhy, ve volném čase se snaží zkrátit bezedný seznam položek filmového i knižního fanouška.

Kontaktujte mě
Tvořit smysluplný obsah je klíč k budování dlouhodobých vztahů s klienty a k úspěchu ve světě digitálního marketingu.
Motto Honzy

Honzovy superschopnosti

Honza umí bravurně identifikovat klíčové potřeby klientů při tvorbě obsahu tak, aby zaručeně oslovil jejich cílovou skupinu.
Díky svému analytickému myšlení a schopnosti interpretovat data dokáže efektivně měřit výkonnostní ukazatele a podle aktuálních potřeb pak upravovat nastavené strategie.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Honzovy články

Konference E-mail Restart 2023 zaměřená na e-mail marketing a nové trendy.
26. 4. 2023
Tímto článkem zakončíme naši minisérii nejzajímavějších poznatků z konference E-mail Restart, která byla plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Věříme, že jste v předchozích třech dílech našli užitečné informace a že tomu tak bude i dnes.
Přečíst článek
Žena označující úspěšnou e-mailovou kampaň pomocí RFM analýzy.
20. 4. 2023
Úspěch e-mail marketingu spočívá ve schopnosti správného cílení kampaní. Seznamte se se svými zákazníky a jejich spotřebním chováním díky RFM analýze. Ukážeme vám, jak s tímto modelem segmentace zákazníků v e-commerce pracovat a zvýšit návratnost svých investic. 
Přečíst článek
9. 12. 2022
Unijní i čeští zákonodárci ví, jak e-shopařům zpříjemnit Vánoce. Loni jste touto dobou místo shánění dárků museli řešit cookies lištu, letos vás čeká implementování nových povinností, vyplývajících z tzv. „tlačítkové novely“, která 6. 12. 2022 vyšla ve Sbírkách.
Přečíst článek
22. 11. 2022
Říjnové Kafe a marketing navštívil sympatický Adam Pýcha z Knihy Dobrovský. Společně s Josefem Řezníčkem probrali kompletní fungování e-shopu včetně jeho propagace. A musíme říct, že tento díl se extrémně vydařil! 
Přečíst článek
28. 4. 2022
Chyba v odeslaném e-mailu znamená nevratný přehmat, kvůli kterému budete působit neprofesionálně (a naštvete nejednoho jazykově citlivého příjemce). Proto se pokaždé, když se váš prst bude vznášet nad tlačítkem odeslat, ujistěte, zda jste e-mail opravdu zkontrolovali.
Přečíst článek
5. 8. 2021
Zajímá vás, jak se liší průměrné hodnoty e-mailingu v závislosti na oboru, geolokaci, času a frekvenci posílání nebo použité taktiky? Nás také. Proto jsme využili data z celosvětové studie nástroje GetResponse a připravili přehledné srovnání těch nejdůležitějších metrik napříč relevantními kategoriemi.
Přečíst článek
15. 7. 2021
Pravidelní čtenáři našeho blogu už jistě ví, co SmartEmailing je. Zmiňovali jsme ho několikrát. Teď vám přinášíme novinky, kterými se může tato inteligentní aplikace pochlubit. Vy, kteří tento nástroj zatím neznáte, nezoufejte a čtěte dál, v článku se s ním seznámíte.
Přečíst článek
Notebook s nápisem '6 tipů, jak využít obsahový marketing k úspěšnému uvedení produktu na trh' vedle laptopu a kávy.
26. 5. 2021
Jak dostat nový produkt do povědomí zákazníků? Jedním z klíčů k úspěchu vašeho produktu je promyšlený obsahový marketing. Přečtěte si, jak na to.
Přečíst článek
Promo obrázek pro marketingové akce 'Kafe & Marketing' s decentním úsměvem Martina Matese v bundě.
3. 11. 2020
Na historicky prvním Kafi a marketingu jsme si s Martinem Matesem povídali o tom, jak v e-shopu Econea dělají marketing. Zajímají vás konkrétní čísla?
Přečíst článek
7. 10. 2020
Na dalším Kafi a marketingu jsme si s Martinem Bazalou povídali o marketingovém trychtýři, důležitosti tónu komunikace i videoobsahu.
Přečíst článek
14. 9. 2020
Vyzpovídali jsme Kateřinu Tygl a Alenu Barnovou. Řeč byla o konferencích, marketingu, ale i osobním životě.
Přečíst článek
19. 3. 2020
Jak se říká, i mistr tesař se někdy utne. Proto není výjimkou, že i v textech […]
Přečíst článek