Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Alternativní popis můžete doplnit k jakémukoliv obrázku na svých stránkách. Tento popisek pak pomůže […]
Přečíst článek
Náhled struktury webu na dvou monitorech, ukazující návrh webových stránek.
Asi už jste slyšeli, že zpětné odkazy vedoucí z jiných stránek vám mohou pomoct […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Pokud už máme vymyšlenou strukturu webu a hotovou analýzu klíčových slov, měli bychom se […]
Přečíst článek
Vizualizace růstu dat na tabletu s grafy a šipkou symbolizující úspěšný obsahový marketing.
Vlastníte stránku, které se nevede dobře ve výsledcích vyhledávání? Máte problém s nekvalitní návštěvností […]
Přečíst článek
Ruka staví věž z kostek s nápisy jako analýza, návštěvnost, obsah, SEO, hodnocení, klíčová slova.
V dnešním článku se podíváme 3 omyly, na které často narážím v různých diskuzích […]
Přečíst článek
Ruce píšící na notebooku, symbolizující dovednosti copywritera v obsahovém marketingu.
Asi každý, kdo se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače a zkoušel někdy vytvářet zpětné odkazy, […]
Přečíst článek
Dnešní článek bude věnovaný našemu novému projektu SEOŠkola.cz, který jsme vytvořili pro všechny […]
Přečíst článek
Muž v obleku analyzuje infografiku s grafy a diagramy na zdi.
Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Pokud jste přemýšleli, proč se někdy ve výsledcích vyhledávání na Google zobrazují pod […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.
Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete dát přístup někomu dalšímu k vašemu […]
Přečíst článek
V poslední době se stále více mluví o penalizacích ze strany vyhledávačů. Ty se stále […]
Přečíst článek