skip to Main Content
Jak měřit SEO

Jak měřit SEO

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je určit si způsob měření a vyhodnocování výsledků. V dnešním aktualizovaném článku se pokusím popsat nejčastější způsoby, pomocí kterých má každý možnost změřit si, zda a jak moc se mu SEO vyplácí a co mu to přináší.

Přečíst celý článek

Dlouho očekávaná aktualizace Google PageRank je tu!

Před několika dny, 6. prosince 2013, Google překvapil mnoho odborníků na internetový marketing tím, že po dlouhých deseti měsících uveřejnil zbrusu novou aktualizaci PageRanku. Můžete si zkontrolovat, jestli se změnila hodnota i vašemu webu.

Překvapený byl pravděpodobně i Matt Cutts, který vede antispamový tým ve společnosti Google a pravidelně jako jeden z mála komunikuje s veřejností ohledně novinek a otázek týkajících se vyhledávače Google. Na konferenci PubCon v Las Vegas letos prohlásil, že aktualizace veřejné hodnoty PageRanku je doprovázena technickými problémy, a proto neočekává, že by se jeho hodnota aktualizovala ještě v roce 2013. Tuto informaci hezky česky okomentoval Drago na svém blogu.

Přečíst celý článek
gOOGLE PAGERANK 2012

PageRank Update únor 2012 je tu!

Dnes proběhl po několika měsících přepočet PageRanku, který používá Google jako měřítko kvality a autoritativnosti webu. Poslední velký update jsme mohli zaznamenat na začátku listopadu roku 2011. Jak často se PageRank aktualizuje? PageRank je Googlem aktualizován nepravidelně. Dle mých zkušeností je to vždy jednou za dva až tři měsíce. Rank tedy nefunguje jako SRank, který se aktualizuje mnohem častěji a průběžně. Nic zvláštního se nedělo. Nové weby získaly nová hodnocení, hodnoty u starých webů zůstaly většinou stejné.

Přečíst celý článek
Back To Top