skip to Main Content
Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, jak vyhledávačům poskytnout nejen text, ale zároveň i význam dané informace. Pokud máte například na webu uvedenou cenu za produkt 560 Kč, tak z pohledu robota se jedná o text a číslice. Strukturovanými daty mu ale poradíte, že jde o cenu.

Přečíst celý článek
klíčové slovo v doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek
Back To Top