Jednoduchý trik, díky kterému bude váš web přesvědčivější
Snem každého online marketéra je tvořit co nejpřesvědčivější webové stránky. K tomu, abyste takové stránky tvořili, potřebujete mít znalosti. Naším cílem je vám podobné znalosti zprostředkovávat. Chceme vás přesvědčit, že online marketing nejsou žádná kouzla a že úspěch je v případě správných…
4 zbytečné a časté chyby v tónu komunikace
Pokud jste zatím o tónu komunikace neslyšeli, začněte raději pěkně od začátku. Přečtěte si, jak vhodný tón komunikace zvolíte a jaké existují jeho druhy. Tyto dva články vám stačí pro to, abyste získali základní povědomí o celém tématu.
Naše psychika a copywriting – 2. část – Tón komunikace
Jednotlivé druhy tónu komunikace
Ukázka rozdílného tónu komunikace v praxi
Tento článek vám ukáže, jak tón komunikace vypadá v praxi. Měl by vám být inspirací, abyste se nad vaším vlastním tónem komunikace sami zamysleli a třeba ho i upravili tak, aby více vyhovoval vaší cílové skupině.