Analýza klíčových slov představuje základní stavební kámen nejen efektivní optimalizace pro vyhledávače, ale také správné struktury webu a výkonných PPC reklam. Zjistěte, prostřednictvím kterých slov vás ve vyhledávačích zákazníci nacházejí, jakým jazykem mluví a co na vašich stránkách očekávají.
Vytipujeme pro vás seznam hledaných frází na Googlu a Seznamu, roztřídíme je do kategorií a ty přiřadíme ke struktuře webu. U každé fráze uvedeme také její aktuální hledanost. To vše poslouží k tomu, abyste v budoucnu mohli porovnávat úspěšnost pravidelných SEO a linkbuildingových činností. Díky analýze klíčových slov budete mít v rukou potřebné materiály pro úpravu webu i copywriting.


Přečtěte si, co vše pro vás v rámci analýzy klíčových slov uděláme:





Podle vašich požadavků můžeme obsáhnout tisíce klíčových slov z vašeho oboru nebo se zaměřit jen na konkrétní kategorie a analýzu tvořit postupně.
Pro potřeby optimalizace pro vyhledávače vám na základě analýzy připravíme i návrh změny struktury webu a hledaná spojení přiřadíme k vhodným podstránkám.
Ukážeme vám, jak můžete s klíčovými slovy na svém webu pracovat, nebo se rovnou postaráme o úpravu či tvorbu nového obsahu, který je bude zahrnovat.
Získaná data zapracujeme do přehledné tabulky, v které můžete při dalších marketingových činnostech jednoduše vyhledávat a filtrovat relevantní skupiny klíčových slov.



Cena se odvíjí od počtu klíčových slov. Pokud máte web, na kterém nabízíte velmi specifickou službu, klíčových slov nebude tolik jako u rozsáhlého e-shopu s desítkami kategorií. Poptejte nabídku na míru.
Využijte kontaktní formulář pro poptávku analýzy klíčových slov. Budeme se těšit!