Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
11. 12. 2013
Před několika dny, 6. prosince 2013, Google překvapil mnoho odborníků na internetový marketing tím, […]
Přečíst článek
14. 11. 2013
V dnešním třetím SEO auditu (první zde, druhý zde) se podívám na stránky […]
Přečíst článek
Mikrofon a notebook připravené pro nahrávání firemního podcastu.
Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme […]
Přečíst článek
Žena pracující na laptopu a mobilu, symbolizující chyby v e-mail marketingu
28. 10. 2013
Prohlédněte si můj druhý SEO audit, tentokrát pro webové stránky HodinkyTimex.cz, ve kterém […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.
17. 10. 2013
Dovolte mi v tomto článku v krátkosti představit náš nový nástroj, který vám pomůže s hledáním […]
Přečíst článek
Ruka staví věž z kostek s nápisy jako analýza, návštěvnost, obsah, SEO, hodnocení, klíčová slova.
Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní […]
Přečíst článek
Mikrofon a notebook připravené pro nahrávání firemního podcastu.
Připravili jsme pro vás podcast na téma obsahový marketing. Trvalo to nějaký čas, […]
Přečíst článek
Různé ikony sociálních sítí v rukou lidí kolem stolu, symbolizující výběr správné platformy pro podnikání.
Jestliže vlastníte či spravujete stránky v oboru, jehož cílová skupina aktivně používá sociální sítě, určitě […]
Přečíst článek
Osoba používající smartphone, symbolizující důležitost mobilních webů v online marketingu.
Influenceři, neboli vlivné kapacity ve vašem oboru, mohou být důležitou částí vašeho úspěchu […]
Přečíst článek
Rychlost internetu na mobilním zařízení s měřením 5G rychlosti na pozadí městské krajiny.
Dobrým nástrojem, který vám pomůže oslovit nové návštěvníky s vaším zajímavým obsahem, jsou RSS […]
Přečíst článek
Muž v obleku analyzuje infografiku s grafy a diagramy na zdi.
Infografika je poutavý způsob, jak vizuálně předat určité informace čtenářům bez nutnosti dlouhého […]
Přečíst článek
Účastníci marketingové konference sledují prezentaci v sále.
Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy […]
Přečíst článek