Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée

Kateřina Andrée

Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Záznam Kafe a Marketing s přednášejícími na téma online marketing.
Slevové akce patří mezi nejoblíbenější marketingové nástroje e-shopů. Přinášejí rychlé výsledky, zvyšují návštěvnost […]
Přečíst článek
Počítač s plovoucími ikonami obálek symbolizujícími rozesílání newsletterů.
Newsletter je efektivní marketingový nástroj, díky němuž můžete svým klientům a zákazníkům e-mailem posílat […]
Přečíst článek
Ruce píšící na notebooku obklopeném květinami a kloboukem, symbolizující kreativní psaní článků.
Aby vám blog dobře fungoval jako marketingový nástroj, nestačí do něj jen „něco […]
Přečíst článek
Prezentace na konferenci Kafe a marketing s Janouškem a Janíčkem.
Slevy jsou pro zákazníky neodolatelným lákadlem, ale pro obchodníky často dvousečnou zbraní. Na […]
Přečíst článek
Tři lidé v obchodním oblečení házejí šipky na terč šipkové tabule na stole pokrytém tabulkami a dokumenty, což symbolizuje týmovou práci a společné cíle. Obrázek zdobí žluté geometrické tvary.
Definované cíle v marketingu dávají vašemu snažení jasný směr. Pokud cíle chybí nebo jsou […]
Přečíst článek
Plánování obsahového kalendáře s barevnými poznámkami na nástěnce
Mít obsahový plán znamená vědět, co děláte, proč to děláte a co k tomu potřebujete. […]
Přečíst článek
Ruce píšící na klávesnici notebooku, symbolizující tvorbu obsahu pro e-mail marketing.
Ecomail je nejpopulárnější e-mailingový nástroj v ČR a na Slovensku, zejména mezi e-shopaři. Jde o komplexní […]
Přečíst článek
Jan Kvasnička v podcastu Kafe a marketing o UX a zvýšení konverzí.
E-shopy se často příliš soustředí na to, jak lidi dostat na web, ale […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici při práci na aktualizaci databáze kontaktů pro e-mail marketing.
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být naprostá samozřejmost. Seznam čítající tisíce kontaktů sice […]
Přečíst článek
Na jedné straně nám nástroje s AI umožňují zjednodušit a zefektivnit SEO činnosti, na straně […]
Přečíst článek
1 2 9