Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée
Kateřina Andrée
Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

25. 11. 2024
Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah […]
Přečíst článek
V dnešním přeplněném trhu je budování značky klíčovým prvkem pro dosažení dlouhodobého úspěchu. […]
Přečíst článek
22. 10. 2024
Segmentace kontaktů je základním kamenem kvalitního e-mailingu. Segmentované e-maily jdou ruku v ruce s personalizací, […]
Přečíst článek
21. 10. 2024
Na povídání o marketingu a skvělé kafe zavítala koncem srpna Helena Szostková, která má mnoho […]
Přečíst článek
14. 10. 2024
Tón komunikace je klíčový pro budování vztahu se zákazníky i pro posílení značky. Přečtěte […]
Přečíst článek
Podzimní menu marketingových konferencí je opravdu pestré. Každá z akcí přináší pořádnou porci novinek, […]
Přečíst článek
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah vytvořený uživateli.
Přečíst článek
I když se může zdát, že se v e-mailovém marketingu nic nemění, není to […]
Přečíst článek
Také vám dělají problémy velká písmena? Ačkoli je tato problematika učivem základní školy, […]
Přečíst článek
Firemní maskot může být skvělý způsob, jak zaujmout cílové publikum. Jeho použitím zviditelníte […]
Přečíst článek
Pojďme si společně probrat typografické téma, které se týká jedné z hojně rozšířených chyb […]
Přečíst článek
Jedna úsměvná dětská definice praví: Vyjmenovaná slova jsou slova, která musíme vyjmenovat, abychom […]
Přečíst článek