Logo Včeliště
DomůO násTomáš Procházka

Tomáš Procházka

Vyhledávací pole s ikonou mikrofonu na barevném pozadí, symbolizující interní vyhledávání a dlouhý ocas v SEO strategii.
V květnových článcích jsme se soustředili na téma long tail. Abyste fenomén long […]
Přečíst článek
Lupa a kostky s nápisem 'KEYWORD' na žlutém pozadí, symbolizující analýzu klíčových slov.
V dnešním článku se opět zaměříme na long tailová klíčová slova, ale tentokrát […]
Přečíst článek
Notebook s otevřeným Google Analytics zobrazující grafy návštěvnosti a chování uživatelů.
Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou SEO. Počátkem roku […]
Přečíst článek
Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která […]
Přečíst článek
Muž přemýšlející nad schématem obsahového marketingu s grafy a diagramy na zdi.
Dalším ze skvělých způsobů, jak generovat nápady na nové long taily, jsou myšlenkové […]
Přečíst článek
Interní vyhledávání vám pomůže zjistit, co návštěvníci na vašich webových stránkách opravdu hledají. […]
Přečíst článek
Ilustrace SEO s lupou a ikonami symbolizujícími online marketing a obsahovou strategii.
V poslední době jsme se zaměřili v našich článcích na long tail. Prozradili jsme […]
Přečíst článek
SEO novinky
Vybrání správných klíčových slov pro vaše stránky je často nejdůležitější krok v počátcích celé […]
Přečíst článek
Tablet s grafy a statistikami na stole vedle šálku kávy, symbolizující analýzu SEO a long tail frází.
Přemýšlíte, zda máte zakoupit doménu, která bude obsahovat long tailové klíčové slovo? Nebo […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.
Soubor robots.txt patří mezi další, neméně důležité části on-page optimalizace pro vyhledávače. Je […]
Přečíst článek
Různé ikony sociálních sítí v rukou lidí kolem stolu, symbolizující výběr správné platformy pro podnikání.
Když začnete vytvářet kvalitní obsah, tak brzy zjistíte, že je to sice činnost […]
Přečíst článek
Poznámkový blok s nápisem Content Marketing na stole s klávesnicí a mobilním telefonem.
1. března 1996 zazněla z úst Billa Gatese dnes již notoricky známá fráze „content is […]
Přečíst článek