V květnových článcích jsme se soustředili na téma [slovnik slovo="Long tail (dlouhý ocas/chvost)"]long tail[/slovnik]. Abyste fenomén long tailu mohli snadno studovat komplexně, rozhodli jsme je všechny představit v tomto shrnujícím postu. Celkově na vás na našem blogu čeká 10 zajímavých článků, které se nějakým způsobem long tailu týkají. Pojďme se tedy společně podívat, co jsme pro vás v květnu připravili.
První článek je zaměřen pro začátečníky. Dozvíte se v něm, co to dlouhý ocas je, jak nejlépe najít vhodná klíčová slova ve vašem oboru a celkově vám nastíníme, jak nové long taily do vašeho obsahu začleníte.
Druhý článek rozšiřuje první článek pro začátečníky. Ukážeme vám studii, podle které zjistíte, jaké long taily jsou nejlukrativnější z hlediska jejich délky.
Ve třetím článku rozebíráme význam dlouhého chvostu v názvu domény. Pokud se rozhodujete, zda klíčové spojení do domény promítnout či nikoliv, tak by vám tento článek měl pomoci. Dozvíte se nejnovější trendy v roce 2013 u vyhledávačů Google a Seznam.
Pokud jste se rozhodli internetovému marketingu věnovat podrobněji, měli byste určitě vědět, že dlouhý ocas je jedním z hlavních stavebních prvků kvalitní obsahové strategie. Ve čtvrtém článku se dozvíte spoustu užitečných rad, jak ho do obsahové strategie správně zapojit.
V pátém článku se naučíte long taily hledat ve vašich vlastních statistikách návštěvnosti pomocí Google Analytics. Hlavním pomocníkem vám bude interní vyhledávání neboli site search.
Šestý článek rozebírá long tailové fráze z hlediska geo-targetingu (místního cílení). Dozvíte se, jaký je trend ve vyhledávání do budoucna a proč byste se měli o geo long taily zajímat. Prozradíme vám všechny výhody místního cílení. A že jich není málo:-)
Kdy se vyplatí a kdy naopak nevyplatí na dlouhý chvost cílit? Jak si stojí z hlediska [slovnik slovo="PPC (platba za proklik, Pay Per Click)"]PPC[/slovnik]? Proč byste měli používat [slovnik slovo="Landing Page (cílová stránka)"]landing page[/slovnik]? Na všechny tyto otázky vám odpoví náš sedmý článek.
V osmém článku vás naučíme používat myšlenkové mapy pro generování nových dlouhých ocasů. Díky myšlenkovým mapám se vám podaří objevit opravdu zajímavá nová témata. Obsahem článku je šest tipů na zajímavé programy, které vám tvorbu myšlenkových map usnadní.
Tento článek je stejně jako předchozí zaměřen prakticky. Představíme vám zajímavé programy - stránky hodící se ke generování zajímavých long tailů. Vřele doporučuji například Ubersuggest, který je pro mě neocenitelným pomocníkem. Znáte ho?
V posledním článku jsme si pro vás připravili příklad z praxe. Dozvíte se cenné informace o konkrétním tématu podprsenek. Porovnáme konkurenci jednotlivých typů klíčových slov a poradíme vám ty nejlukrativnější z hlediska budoucích konverzí a konkurence.
Doufáme, že se vám květnové články líbily. Pokud ano, budeme rádi, když budete sledovat naše [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociální sítě[/slovnik]. Jsme na Facebooku, Twitteru i Google+.
Žádný komentář k zobrazení