SEO Audit Stránek Peeptoe.cz

SEO audit stránek peeptoe.cz

V dnešním bezplatném SEO auditu se podíváme na stránky peeptoe.cz, internetového obchodu s dámskou módou. V krátkém videu se podíváme na 2 důležité věci, které by bylo dobré vylepšit a udělat pro to, aby se stránky začaly zobrazovat výše ve výsledcích vyhledávání. Popovídáme si o důležitosti informací v detailech produktů a o tom, jak zapojit obsahový marketing do strategie propagace na internetu. Zapomněl jsem si sice vzít košili, ale snad mě „překousnete“ i v tričku. 😉

Přečíst celý článek
Jak Obsahový Marketing Pomohl Nastartovat Kanadský Startup Zillidy

Jak obsahový marketing pomohl nastartovat kanadský startup Zillidy

V roce 2012 byl založen kanadský startup Zillidy. V čem je unikátní? Zillidy přináší doslova „čerstvý vítr do kanadských stojatých vod“ krátkodobých půjček pro jednotlivce i firmy.

Hlavní konkurenční výhoda Zillidy je, že oproti bankám přijímá jako zástavu umění nebo šperky. Krátkodobé půjčky od Zillidy nejsou postavené na směnkách a nijak nezasahují do finanční bonity klientů. Jdou zcela mimo bankovní sektor. V Kanadě se tak z nich stala relativně výhodná varianta k bankovním půjčkám či kreditním kartám.

Přečíst celý článek
Případová Studie – Obsahová Strategie S Webináři Měla O 91 % Lepší Výsledky

Případová studie – Obsahová strategie s webináři měla o 91 % lepší výsledky

Webináře jsou jedním z druhů obsahu, který přímo přivádí cenné poptávky (angl. leady). V tomto ohledu patří mezi vysoce efektivní druhy obsahu, jako jsou jinak například e-booky nebo případové studie. Kromě toho, že je tento druh obsahu efektivní, je i relativně složitý na výrobu a její organizaci. 

Přečíst celý článek
Obsahový Marketing V Akci – 100% Zvýšení Návštěvnosti Webu

Obsahový marketing v akci – 100% zvýšení návštěvnosti webu

V této případové studii se dozvíte, jak díky obsahovému marketingu firma zabývající se pojištěním, daněmi a konzultacemi zvýšila čtyřmi kroky produkci obsahu o 300 %, což ve výsledku vedlo k nárůstu návštěvnosti webu až o 100 %. Společně s novou obsahovou strategií byl upraven i design a koncept webu.

Přečíst celý článek
Jak Pomocí E-mailového A Obsahového Marketingu Zvýšit Konverzní Poměr Na 35 %

Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Lékařská společnost Elsevier se rozhodla, že začne při shánění nových poptávek využívat nové dvě moderní strategie online marketingu. V této případové studii se dozvíte, jak společnosti Elsevier pomohl e-mailový marketing a obsahový marketing zvýšit konverzní poměr e-mail marketingu na 35 %. Cílem společnosti Elsevier bylo získat nové a kvalitní odběratele jejich služeb.

Přečíst celý článek
Případová Studie – Obsahová Strategie Společnosti Honda

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close