skip to Main Content
Jak funguje spoluprace s agenturou

Připraveni na spolupráci s agenturou? Čeká vás následující proces

Cítíte už dlouho, že úkol „oslovit agenturu” máte ve svém diáři mezi prioritami? Možná už jste v situaci, kdy je potřeba se na marketingovou agenturu obrátit. Ať už chcete získat kvalitní texty na svůj web, zefektivnit e-mailing, nebo dostat svůj obsah na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání, spolupráce se zkušenými markeťáky vám může pomoci dosáhnout vytyčených cílů.

Přečíst celý článek
Obsahový marketing při uvedení nového produktu na trh.

6 tipů, jak využít obsahový marketing k úspěšnému uvedení produktu na trh

Chystáte se na trh uvést nový produkt? Pak jste určitě přemýšleli nad tím, jak jej co nejlépe propagovat. Zdárně jste produkt vytvořili nebo vyrobili, máte za sebou průzkum trhu a víte, kde a jak budete produkt prodávat. Teď je ale potřeba vyřešit další zásadní bod, a to jak dostat nový produkt do povědomí zákazníků. Jedním z klíčů k úspěchu vašeho produktu je promyšlený obsahový marketing. Přečtěte si, jak na to.

Přečíst celý článek
Výsledky obsahového marketingu

Výsledky obsahového marketingu – kdy je můžete očekávat?

Obsahový marketing je bezesporu časově náročný. Čas musíte investovat do samotné tvorby obsahu a určitou dobu také trvá, než se dostaví první výsledky. O to déle vám ale bude kvalitní obsah přinášet nové a nové zákazníky nebo kontakty. Zjistěte, kdy můžete očekávat první výsledky a jak je měřit.

Přečíst celý článek
Back To Top