skip to Main Content
Jak Pomocí E-mailového A Obsahového Marketingu Zvýšit Konverzní Poměr Na 35 %

Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Lékařská společnost Elsevier se rozhodla, že začne při shánění nových poptávek využívat nové dvě moderní strategie online marketingu. V této případové studii se dozvíte, jak společnosti Elsevier pomohl e-mailový marketing a obsahový marketing zvýšit konverzní poměr e-mail marketingu na 35 %. Cílem společnosti Elsevier bylo získat nové a kvalitní odběratele jejich služeb.

Přečíst celý článek
Případová Studie – Obsahová Strategie Společnosti Honda

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek
Případová Studie – WIKA Instrument Corporation, LP

Případová studie – WIKA Instrument Corporation, LP

V této případové studii si představíme společnost WIKA Instrument Corporation, LP, která díky obsahovému marketingu v letech 2011 až 2012 získala množství výrazných úspěchů. Prozradím vám například, že celkový meziroční nárůst návštěvníků se zvýšil díky promyšlené obsahové strategii o celých 32 %.

Přečíst celý článek
Proč Je E-mail Marketing Důležitou Součástí Obsahové Strategie

Proč je e-mail marketing důležitou součástí obsahové strategie

Obsahový marketing je moderní přístup k dlouhodobě efektivní propagaci vašich stránek na internetu. Není to pouze jednostranná metoda propagace. Součástí obsahového marketingu jsou i další formy internetové propagace. Nejvýznamnější z nich jsou marketing na sociálních sítích – sociální marketing a e-mail marketing. Aby byl váš obsahový marketing opravdu úspěšný, měli byste ovládat minimálně všechny tyto tři formy propagace.

Přečíst celý článek
Případová Studie – Jak Pomohl Obsahový Marketing ShorTel Sky

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing ShorTel Sky

Tímto článkem startujeme novou sérii článků o případových studiích. Co se v ní dozvíte? Rádi bychom vám postupně představili ty nejzajímavější případové studie, ve kterých figuruje obsahový marketing jako hlavní marketingový nástroj. Snažili jsme se vybrat takové případovky, díky kterým se dozvíte reálné výsledky podpořené jasnými čísly. Chceme, abyste i vy poznali na vlastní oči ohromnou sílu a potenciál obsahového marketingu. Pojďme se společně podrobněji podívat na první z nich.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close