V roce 2012 byl založen kanadský startup Zillidy. V čem je unikátní? Zillidy přináší doslova „čerstvý vítr do kanadských stojatých vod“ krátkodobých půjček pro jednotlivce i firmy.
Hlavní konkurenční výhoda Zillidy je, že oproti bankám přijímá jako zástavu umění nebo šperky. Krátkodobé půjčky od Zillidy nejsou postavené na směnkách a nijak nezasahují do finanční bonity klientů. Jdou zcela mimo bankovní sektor. V Kanadě se tak z nich stala relativně výhodná varianta k bankovním půjčkám či kreditním kartám.
V době nástupu na trh byla značka Zillidy pro kanadský trh zcela neznámá a jejím cílem bylo rozvířit stojaté vody nezajímavých bankovních půjček a kreditních karet. Vzhledem k tomu, že se v marketingu začínalo od nuly, mezi základní úspěchy, kterých v Zillidy chtěli dosáhnout, patří tyto body:
Hlavním marketingovým kanálem, jehož cílem bylo plnit úkoly výše, se stal obsahový marketing. Aby web Zillidy působil atraktivně, bylo nutné vytvořit i atraktivní obsah a zajímavé obsahové formy, jako jsou například:
Kromě tvorby kvalitního obsahu bylo nutné navrhnout dobrou celkovou strukturu webu, aby vhodně směrovala návštěvníky webu do dalších podsekcí a zejména k formulářům se žádostí o půjčku. Důležitou součástí strategie bylo každodenní publikování hodnotného obsahu na vlastním blogu. Nicméně kromě vlastního blogu patřilo do obsahového mixu i publikování vysoce autoritativních článků na místech, jako je Huffington Post a New York Times.
Obsahový marketing přivedl Zillidy dobré výsledky a kvalitní návratnost, z čehož je patrné, že obsahový marketing je jednou z nejlepší dlouhodobých, organických strategií pro začínající startupy. Během prvních devíti měsíců trvání obsahové strategie získali Zillidy následující výsledky.
Žádný komentář k zobrazení