Případová studie: Jak redesign zvýšil e-shopu roční tržby o 62 %
Když začnou spolupracovat odborníci na cvičení se specialisty na marketing, vznikne web, díky kterému objednávky rostou jedna báseň.
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
E-shop Dalekohlady.sk se rozhodl pro modernizaci svých stránek a poprosil Včeliště o pomoc. Pustili jsme se tedy do redesignu – ovšem ne jednoho, ale hned několika internetových obchodů, které klient provozoval. Jak jsme se s touto výzvou popasovali?
Nová česká firma zabývající se konopnými produkty nás oslovila, abychom jí pomohli celý projekt v onlinu úspěšně nastartovat. Potřebovali jediné – marketingovou strategii a originální e-shop.