skip to Main Content
Případová studie: Dalekohlady.sk

Případová studie: redesign českého a slovenského e-shopu s optikou

E-shop Dalekohlady.sk se rozhodl pro modernizaci svých stránek a poprosil Včeliště o pomoc. Pustili jsme se tedy do redesignu – ovšem ne jednoho, ale hned několika internetových obchodů, které klient provozoval. Jak jsme se s touto výzvou popasovali? 

Co bylo naším úkolem?

Klient provozoval několik e-shopů v ČR i na Slovensku. Obchody nabízely totožný sortiment, nacházely se však na různých doménách i různých e-shopových systémech. Naším úkolem bylo stávající e-shopy nejen zatraktivnit, ale především: 

  • všechny projekty sjednotit a zpřehlednit
  • navrhnout univerzální design,
  • připravit půdu pro obsahový marketing
  • a zjednodušit zákazníkům výběr produktů i orientaci na stránce. 

Kudy vedla cesta k modernímu a přehlednému e-shopu?

O tom, jak jsme postupovali – od analýzy klíčových slov přes návrh webu pomocí drátěných modelů až po finální spuštění e-shopu – si nyní můžete přečíst v naší podrobné případové studii. Prohlédněte si v ní také, jak vypadala homepage a podstránky e-shopu původně a jak po zásahu profesionálního včelištího týmu.

Jak probíhal redesign e-shopu krok po kroku?

Jak jsme při modernizaci stránek postupovali, jaké změny jsme navrhli a jaké jsou první výsledky nového e-shopu? To vše jsme popsali v naší případové studii.

 

Sdílejte:

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Nejlíp jí to jde nad šálkem cappuccina. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak. Věří, že v detailech je síla.

Nechtěla by žít ve světě bez knih a palačinek. Miluje ticho, ráda se toulá venku a vždycky má u sebe aspoň jeden zápisník. A někdy i tužku.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back To Top