Důvěra zákazníka je základním stavebním kamenem každého úspěšného e-shopu. Vybudovat ji je složité, ztratit naopak velmi snadné. Proto byste ji měli postupnými kroky zvyšovat při každé příležitosti.
Lidé jsou v dnešní době přehlceni možnostmi výběru. Abyste zvýšili svou šanci, že si vyberou právě vás, potřebujete potenciální zákazníky oslovit – a to nejen kvalitními produkty, ale také relevantním a přínosným obsahem. Nedílnou, často trochu podceňovanou, a především užitečnou součástí obsahového marketingu jsou FAQ.
Sociální sítě, PPC reklama, SEO, e-mailing, obsahový marketing. Čemu se jako e-shop věnovat, pokud teprve začínáte nebo máte omezený budget? Nechte si poradit od hlavy Včeliště – Josefa Řezníčka. Ten představil efektivní marketingové mixy pro e-shopy na webináři našeho zlatého partnera Shoptetu, ze kterého vám přinášíme shrnutí.
Ani v novém roce marketingoví odborníci nezahálí a připravili si pro nás pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů z vlastní praxe. Tady je přehled toho nejzajímavějšího, co letošní jarní menu marketingových konferencí nabízí.
Unijní i čeští zákonodárci ví, jak e-shopařům zpříjemnit Vánoce. Loni jste touto dobou místo shánění dárků museli řešit cookies lištu, letos vás čeká implementování nových povinností, vyplývajících z tzv. „tlačítkové novely“, která 6. 12. 2022 vyšla ve Sbírkách.
Tradiční akci Kafe a marketing jsme nepřejmenovali, jen jsme si tentokrát pozvali opravdu stylového hosta: 28. 2. od 18 hodin si budeme povídat s Janem Houdkem, spolumajitelem e-shopu Dokonalá káva.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.