Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingJarní marketingové konference, které stojí za to

Jarní marketingové konference, které stojí za to

Ani v novém roce marketingoví odborníci nezahálí a připravili si pro nás pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů z vlastní praxe. Ani my nelenošíme a přinášíme vám přehled toho nejzajímavějšího, co letošní jarní menu marketingových konferencí nabízí. 

Eshopista

Eshopista začínal v roce 2014 s mottem „Eshopisté eshopistům“ a toho se stále drží. Jeho cílem je především sdílení informací a osobních zkušeností z online businessu, přičemž každá konference je rozdělena na:

  • panelovou diskuzi, 
  • inspirativní blok, 
  • expertní blok. 

Každý rok se věnuje úzkému tématu, které aktuálně rezonuje trhem, letošní 6. ročník se ponese v duchu kreativity. Jaká je kreativita dneška a budoucnosti? Na to nám odpoví například Marek Říha (Strategic Brand Consultant, Alza.cz) nebo Jonáš Čumrik (Strategy & Idea Director, Notino.cz).

Kdy: čtvrtek 9. března 2023

Kde: Kino Přítomnost, Praha 3

Kafe a marketing

Naše posezení a povídání u kávy se tentokrát ponese v duchu HR marketingu. Pozvání přijal Lubor Malý, marketingový specialista a autor knihy HR marketing, který se s námi podělí o zkušenosti z desítek HR kampaní.

Moderátor Josef rozproudí debatu na téma Jak najít skvělé zaměstnance a vy se tak dozvíte:

  • jaké existují cesty pro hledání zaměstnanců,
  • jak načasovat kampaně,
  • jaký rozsah zvolit,
  • které propagační kanály jsou efektivní
  • a mnoho dalšího.

Těšíme se na vás.

Kdy: čtvrtek 23. března 2023

Kde: Crepes&Coffee, Praha 8

E-commerce day

Tradiční celodenní konference pro e-shopy jako obvykle láká na program plný tematických přednášek (20), workshopů (10) a poradenských stánků (10+). Celým dnem budou provázet skvělí moderátoři a na závěr se můžete těšit na afterparty s organizovaným networkingem.

Malá ochutnávka připravených přednášek:

  • 5 komunikačních postojů pro úspěch v e-commerce
  • Strategický marketing a CLV
  • Logistika e-shopu jako konkurenční výhoda
  • Jak na reklamu na Facebooku v roce 2023

Pořadatelé se vždy snaží zabrousit do všech oblastí e-commerce (od marketingu přes právo až po logistiku) a pokrýt nejčastější otázky, které e-shopaři řeší. 

Kdy: sobota 25. března 2023

Kde: Cyrilská 7, Brno

Získejte vstup zdarma

E-shopař za vstup nic neplatí, ale pokud jím nejste, a přesto se chcete zúčastnit, zasoutěžte si s námi o vstupenky. Sledujte nás na Facebooku, kde soutěž proběhne.

SEO Restart

Funkční SEO je svatý grál celé e-commerce, konferenci o vyhledávání a nalézání by si proto neměl nechat ujít žádný webař, e-shopař nebo online markeťák.

Akci navštivte, pokud vás zajímá:

  • Transformace tvorby a optimalizace obsahu pomocí AI pro SEO
  • Praktické využití AI v SEO pro začátečníky i (středně) pokročilé
  • Jak využít GA4 pro SEO
  • Linkbuilding a jak se změnily strategie na rok 2023

Témat bude daleko více a poučí nás o nich například matador online marketingu a SEO Pavel Ungr nebo Michal Zeman z agentury myTimi.

Kdy: čtvrtek 30. března 2023

Kde: Kino Dlabačov, Praha 6 

BRANDstorming 2023

Devátý ročník konference nám mimo jiné představí příběhy značek, které se vyšvihly bez reklam v televizi a jiných předražených marketingových možností. Pokud s vámi rezonuje motto „Každá značka je jedinečná. Přijďte si poslechnout jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla“, pak vás určitě zaujmou i témata jako:

  • Tvorba značky jako hledání rovnováhy mezi hrou a funkcí
  • Branding 3.0
  • Ukažte svůj brand ve světle TikToku

Na konferenci také zjistíte, jak uvést značku na trh, jak pro branding využít sociální sítě a jaké nové trendy byly odhaleny při výzkumu značek.

Kdy: čtvrtek 20. dubna 2023

Kde: Jalta Boutique Hotel, Praha 1

Reshoper

Veletrh a konference pro e-commerce komunitu, kde potkáte více než 100 vystavovatelů z ČR i zahraničí a 25 odborníků bude sdílet své know-how na pódiu i v poradenské zóně.

V rámci veletrhu můžete kromě stánků navštívit také workshopy, partnerské stage a networkingové schůzky. Na konferenci vás čeká 9 přednášek se společným tématem – efektivita jako cesta k růstu i zisku e-shopu. V tento nešťastný rok, kdy se e-commerce příliš nedaří, se tyto rady budou více než hodit.

Reshoper slibuje, že po konferenci budete vědět, jak uspět i v krizi.

Kdy: středa 17. května 2023

Kde: PVA EXPO Praha 

Content First

Jubilejní ročník konference o obsahu jako obvykle ukáže trendy ve tvorbě obsahu, novinky v technologiích a zajímavé případové studie. Přednášky se zaměřují zejména na:

  • obsah pro sociální sítě, 
  • spolupráci s influencery, 
  • skvělý copywriting
  • inovativní obsahové formáty,
  • využití nových technologií, 
  • značky a jejich vlastní média,
  • měření efektivity obsahového marketingu. 

Řečníci zatím nejsou známi, ale z minulých ročníků můžeme jmenovat například Martina Vránu (commercial director ZOOT, CEO Business Elements & Netvision Agency), který Content First považuje „za jednu z nejpřínosnějších konferencí na poli digitálního marketingu, mediálního obchodu a e-commerce“.

Kdy: čtvrtek 25. května 2023

Kde: Jalta Boutique Hotel, Praha 1

Vybrali jste si svého favorita, nebo snad hned několik? Dejte nám i ostatním vědět. A pokud jsme nějakou marketingovou akci přehlédli, nezapomeňte nás upozornit.

 

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Máte svou firemní stránku na Facebooku či na jiné sociální síti? Potom určitě víte, […]
Přečíst článek
Chcete-li zvýšit konverze, snížit míru opuštění stránek a posílit svou online viditelnost ve vyhledávání, […]
Přečíst článek
E-shopy se často příliš soustředí na to, jak lidi dostat na web, ale […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení