Nová česká firma zabývající se konopnými produkty nás oslovila, abychom jí pomohli celý projekt v onlinu úspěšně nastartovat. Potřebovali jediné – marketingovou strategii a originální e-shop.
Na první pohled „jednoduchá“ věc – vytvoření úspěšného e-shopu, který si získá pravidelné zákazníky. S tím se pojí celková marketingová strategie, tvorba obsahu, SEO, správa sociálních sítí, ale i další marketingové úkoly, do kterých jsme se hned nadšeně pustili.
Když chcete vytvořit opravdu dlouhodobě fungující e-shop, nespokojíte se s výchozí šablonou krabicového řešení. Musíte vytvořit propracovanou strategii, poznat zákazníky a jít jim naproti s kvalitním a bohatým obsahem. A proto jsme pro e-shop Cannapurny začali pracovat například na:
A bylo toho ještě víc. V prvních měsících po spuštění e-shopu jsme pomáhali také s operativními úkony, které se při správě objevily.
Na českém trhu najdete celou řadu produktů s obsahem CBD, proto bylo prvním krokem definování konkurenčních výhod, které Cannapurna má. Následně jsme vytvořili drátěné modely stránek a podstránek s produkty. Díky tomu měl klient ihned jasno, jak jeho budoucí e-shop bude vypadat. Při tvorbě webu jsme vycházeli z analýzy klíčových slov, díky které jsme vytvořili strukturu celého webu.
Jakmile jsme měli vytvořený web včetně grafiky všech podstránek, mohli jsme je plnit obsahem. Díky promyšlené strategii jsme věděli, co a kam umístíme, takže jsme šli „na jistotu“.
Profesionální fotografie toho někdy řeknou více než text. Navíc je lze používat ve více marketingových činnostech a skrze různé kanály. Kvalitní a designově čisté fotografie tak najdou zákazníci nejen na podstránkách webu, ale také například na sociálních sítích nebo v newsletteru.
Texty jsou nezbytnost, na kterou nelze zapomínat. Při jejich zpracování pro Cannapurnu jsme si dali záležet nejen na jejich informativním charakteru, ale především jsme kladli důraz na přívětivost pro čtenáře i vyhledávače. Kromě textací kategorií nebo produktů jsme začali pracovat i na Magazínu Cannapurna s blogovými příspěvky odpovídajícími na nejčastější otázky – třeba o Fénixových slzách nebo účincích CBD v boji proti úzkostem.
Mysleli jsme i na pohodlí zákazníků a vytvořili pro ně videoobsah. Ten je informuje například o účincích nebo možnostech užívání produktů s CBD.
Pravidelné novinky na webu a zajímavé informace sdílí Cannapurna (s těmi, kteří o to projevili zájem) prostřednictvím e-mailingu.
Vytvořit fungující e-shop, na který se budou zákazníci rádi vracet a kde budou opakovaně nakupovat, není nic jednoduchého. Stáhněte si případovou studii a podívejte se podrobněji, jak jsme ve Včelišti postupovali.
Žádný komentář k zobrazení