Tentokrát přišel na kafe Tomáš Čech, zakladatel nejviditelnější a nejdrzejší značky v oblasti (nejen) pánské…
Recept na úspěšný content marketing? Přečtěte si praktickou příručku od zakladatele Včeliště
Od chvíle, kdy jsme první příručky přivezli z tiskárny, neuplynul ani rok. Za tu dobu pomohly stovkám marketérů a podnikatelů vstoupit do světa obsahového marketingu a uvést jejich úvahy o vylepšení marketingu do praxe. Po knížkách se jen zaprášilo. Vidíme, že hlad po tvorbě obsahu mezi marketéry je – a naše příručka byla lahodným receptem k jeho ukojení.
Příručka plná konkrétních návodů je opět k mání
Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro dotisk. Omáčku kolem nečekejte – autor příručky a zakladatel Včeliště Josef Řezníček jde rovnou k jádru věci a odhaluje základní principy funkčního content marketingu. Chcete si přičichnout k voňavé knize i úspěšné budoucnosti vaší firmy a vašeho brandu? Objednejte si příručku rovnou tady a teď a přidejte se ke čtenářům, kterým od základů proměnila pohled na marketing.
„Knížku bych nejjednodušeji popsala asi takto: i přesto, že je to hubená společnice může čtenářům vydělat tučný balík peněz. Obsahový marketing je makačka, a na knížce se mi líbí právě to, že neslibuje obrovskou hromadu zákazníků a miliony na účtu přes noc. Ale zároveň dává návod, jak na to, když má člověk odvahu a odhodlání se do obsahového marketingu pustit.“
Míša Gřešková, miskagreskova.cz
Začtěte se…
…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.
Proč stojí za to si příručku přečíst?
- Získáte komplexní, a přitom stručný návod, jak začít s obsahovým marketingem.
- Zjistíte, jaký obsah tvořit a jak ho vhodně propagovat.
- Zvládnete správně vyhodnocovat výsledky obsahového marketingu.
- Poučíte se z našich chyb a vyvarujete se přešlapů, kterých se v obsahových začátcích dopustilo Včeliště.
„Zvažujete, že se pustíte do obsahového marketingu a nevíte, co přesně čekat nebo jak postupovat? V tom případě je pro vás tato publikace ideální! Josef Řezníček stručně, jasně a přehledně vysvětluje přínosy obsahového marketingu a vyjasňuje základní procesy spojené s tvorbou obsahu. Snadno se díky tomu zorientujete v této oblasti marketingu a lépe si ujasníte, proč se do ní pustit, co tvorba obsahu obnáší a co vám na oplátku přinese. To všechno na několika málo stránkách, které hravě zhltnete třeba večer před spaním.“
Jan Němec, Copy jako Brno
Obsah jako magnet na zákazníky
I vy můžete přilákat zákazníky pomocí obsahového marketingu. A právě příručka Začněte s obsahovým marketingem je toho živým důkazem. Předběhněte konkurenci a pusťte se do tvorby hodnotného obsahu, který vám pomůže posílit vaši značku a dostat se zákazníkům pod kůži.
Začtěte se…
…a začněte i vy s obsahovým marketingem. Objednejte si příručku Josefa Řezníčka a posuňte své podnikání na novou úroveň za pouhou hodinu čtení. Do konce září jen za 99 Kč.
0 komentářů k zobrazení