skip to Main Content
Kafe A Marketing – Příjemné Povídání O Marketingu

Kafe a marketing – příjemné povídání o marketingu

Dost bylo nablýskaných marketingových přednášek plných sice zajímavých informací, které ale jen stěží zakomponujete do svého podnikání, zvlášť pokud jste menší firma. Přesně toto si řekl zakladatel Včeliště Josef Řezníček a rozhodl se uspořádat pravidelná neformální setkání, kterým dal název Kafe a marketing. A my jsme mu ohledně této akce položili pár otázek.

Přečíst celý článek
Celodenní školení Vás Dokonale Zasvětí Do Obsahového Marketingu

Celodenní školení vás dokonale zasvětí do obsahového marketingu

Ať už jste vlastníkem firmy, manažerem nebo specialistou na marketing, rozhodně si nenechte ujít nadcházející školení obsahového marketingu, které povede Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. Přiblíží vám témata, o kterých chtějí vaši potencionální zákazníci číst na blogu, v e-mailech…

Přečíst celý článek
Chatboti – Módní Trend, Nebo Efektivní Nástroj?

Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?

Jeden z nejvyužívanějších buzzwordů poslední měsíců / několika let, to jsou chatboti. Takového chytrého automatického robota, který za vás komunikuje s každým, kdo mu napíše, by chtěla mít každá společnost. Většina z nich už se ale nezamýšlí nad tím, k čemu a jak ho případně využít. My vám v článku ukážeme hned několik inspirativních příkladů.

Přečíst celý článek
Měřte Výsledky Obsahového Marketingu Pomocí UTM Parametrů

Měřte výsledky obsahového marketingu pomocí UTM parametrů

Posuňte měření výsledků obsahového marketingu ještě o kus výše. Buďte efektivnější a využívejte pokud možno všechny funkce, které vám webová analytika nabízí. Už jste zavedli do praxe UTM parametry? Právě ony se postarají o detailní informace, které rozšíří vaše zorné pole v oblasti vyhodnocování výsledků marketingu – budete mít přehled o tom, odkud přesně se návštěvník dostal na váš web.

Přečíst celý článek
Jak Psát Texty Na E-shopu, Abyste Se Odlišili Od Konkurence A Více Prodávali

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close