skip to Main Content
Přednáška Z Barcamp Hradec Králové: Jak Nám Obsahový Marketing Zachránil Podnikání? – Včeliště Podcast 38

Přednáška z Barcamp Hradec Králové: Jak nám obsahový marketing zachránil podnikání? – Včeliště podcast 38

Na Barcampu Hradec Králové přednášel Josef Řezníček o důležitosti role obsahového marketingu při budování Včeliště. Jaké obsahové strategie jsme zapojili, abychom se dostali na současnou úroveň? Náš příběh včetně konkrétních výsledků může být hodnotnou inspirací všem, kteří s obsahovým marketingem začínají nebo se v něm chtějí posunout dále. Všechny „tajné“ triky najdete na videu!

Přečíst celý článek
Přednáška Pro ČZU: Co Je Obsahový Marketing A Jak Na Něj? – Včeliště Podcast 37

Přednáška pro ČZU: Co je obsahový marketing a jak na něj? – Včeliště podcast 37

Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně na něj, aby skutečně prodával a fungoval tak, jak má. Na příkladech z praxe Josef studentům ukázal, jak budování takové obsahové strategie vypadá, jak důležité je plánování, včetně ukázek person, nákupních cyklů a cílů, jak propagovat vytvořený obsah a jak ho měřit. To a další užitečné informace naleznete ve videu a zvukovém záznamu níže.

Přečíst celý článek
Jak Na Webu Vybudovat Obsah, Který Bude Prodávat (přednáška Z Veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz Podcast 36

Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 36

V dnešním podcastu, který vznikl záznamem přednášky z veletrhu Marketing Mix 2017, vám Josef Řezníček prozradí, jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, a uvede také několik příkladů z praxe. Spolu s Josefem se podíváme dále na to, jak díky obsahu vhodnému pro různé nákupní fáze oslovit zákazníky dřív než konkurence, jak na zákazníka získat kontakt a jak s ním poté pracovat. Na závěr vám Josef řekne, jaké největší chyby se v praxi vyskytují a kolik času a peněz vás mohou stát.

Přečíst celý článek
„Hledali Jsme Prostředek, Jak Se Vyhnout Ztrátovému Konkurenčnímu Boji.“ Jak Obsahový Marketing Pomohl Společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Přečíst celý článek
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close