Úsilí věnované obsahovému marketingu může přijít vniveč, pokud s ním správně nepracujete. Důvodů, proč vymazlený obsah nemá odezvu, může být více. Podívejme se teď na čtyři zásadní.
Opět vám přinášíme tipy na zajímavé jarní marketingové konference. Téměř všechny proběhnou offline, tedy naživo, a úplně všechny stojí za to. Na co se tedy můžete těšit?
Ve Včelišti máme napilno. Proto rozšiřujeme náš tým a hledáme full-time posilu na pozici obsahového marketéra v naší remote marketingové agentuře. Pokud máš zkušenosti s vymýšlením marketingové strategie, přidej se k nám a určuj, jak mají klienti propojit obsah webu, sociální sítě, e-mailing a další marketingové kanály ve funkční komunikační strategii značky.
Pokud blog využíváte jako marketingový nástroj, měli byste o příspěvcích uvažovat komplexně. Nejde jen o to jednou za týden nebo dva „něco napsat“. Každý článek, kterým chcete získat pozornost a podpořit důvěru publika, musí být promyšlený do posledního písmene a detailu. Ukážeme vám, jak správně na to. V celkem devíti tipech se dozvíte, co všechno udělat pro obsah, který funguje na jedničku – perfektně působí na vaše čtenáře/zákazníky a vyhledávací roboty.
Asi nemusíme nijak dlouze vysvětlovat, proč je důležité psát kvalitní a čtivé texty. Dobrý obsah vám přitáhne a udrží zákazníky, tedy zvýší vám návštěvnost. A nejen to – Google už umí kvalitní články rozpoznat, což se odrazí na hodnocení vašeho webu. Dobré texty jsou tedy základem dobrého obsahu, jak ale psát texty s ohledem na SEO principy? Právě tato otázka bude tématem dnešního článku.
Letos začneme zostra. A ve Včelišti už to bzučí nedočkavostí! 1. 2. v 18:00 přivítáme ve studiu Lucii Petrákovou, marketingovou ředitelku Železné koule – originální offline i online tělocvičny, kterou si nejde nezamilovat.
Váš souhlas s cookies nám pomůže zlepšit naše služby a obsah
Pokud nás necháte pracovat s cookies, na webu bude vše fungovat, jak má, a my ho budeme moct dále vylepšovat. Také nám pomůžete vyhodnocovat to, co děláme.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.