skip to Main Content
Shrnutí Kafe A Marketingu 2021.

S kým jsme se letos potkali na Kafi a marketingu? Top hosté roku 2021

Letos jsme se nad kávou se zkušenými marketéry setkali už šestkrát. Přivítali jsme hosty z různých oblastí a povídali si s nimi o jejich přístupu k marketingu, zákulisních aktivitách a konkrétních fíglech i přešlapech.

Přes prázdniny máme pauzu, ale už pro vás chystáme zářijovou akci. Do té doby se můžete podívat na záznam všech setkání nebo si je poslechnout jako podcasty.

S kým jsme si letos popovídali o marketingu?

S Janem Skalickým a Romanem Dobiášem jsme v lednu zabrousili na téma affiliate marketing. Jan je marketingovým ředitelem e-shopu 4home.cz, Roman vede českou pobočku společnosti affiliate sítě Dognet. Dozvěděli jsme se, že to rozhodně není strategie pro každého, a pokud se pro ni rozhodnete, vyžaduje dostatek času a péče na to, než se dostaví první úspěchy.

V únoru jsme přivítali Jakuba Stupku z Ecomailu. Jakub nám mimo jiné prozradil, jak vybudovat start-up bez investora, jakými způsoby posilují značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem.

Anna Zemanová Kafe a marketing.

Anna Zemanová z Díky, že můžem byla naším březnovým hostem. Podělila se s námi o konkrétní nápady a „hacky“, jak dělat nápaditý a úspěšný marketing s minimálním rozpočtem – např. komunikace akcí prostřednictvím profilových fotografií nebo využívání nových formátů, jako jsou třeba Instagram Reels.

V dubnu jsme si povídali s Milanem Šmídem ze Zásilkovny. „Snažíme se neustále ptát, co bychom mohli udělat nového“ – tak by se dala shrnout strategie, kterou v marketingu Milan a jeho tým razí. Ať už je to podcast, nebo představování výdejních míst, o nové přístupy a zajímavé nápady nebyla nouze.

Filip Černý Kytary.cz

Květnové Kafe a marketing bylo ve znamení hudby, konkrétně té kytarové. Přivítali jsme Filipa Černého z Kytary.cz. Obsahový marketing je jejich silná stránka, což Filip doložil úspěchem časopisu Frontman i YT pořadem On-air, který je z jejich nabídky ten nejúspěšnější. Vtipné i trefné bylo také přirovnání obsahového marketingu k hypotéce: „Zatímco do výkonnostní reklamy rychle naleješ prachy, a buď se ti to vrátí, nebo ti je to sežere, obsah je hypotéka, kde člověk dlouho platí – a pak je to celý tvoje.“

Do zákulisí fashion marketingu nás v červnu vzal Jaroslav Kaucký, marketingový ředitel módní skupiny UrbanStore, Bibloo a teď už i Zoot. Mluvili jsme třeba o tom, jak se nákupní chování vlivem pandemie změnilo nebo proč je důležité detailně vyhodnocovat prodeje a jak na základě toho vytvořit segmentaci zákazníků a komunikaci s nimi odlišit. Jak přistupují k retenci, která je dle Jaroslavových slov obrovský problém? Pusťte si rozhovor ze záznamu nebo si ho poslechněte jako podcast. 

Jaroslav Kaucký Bibloo.

A která setkání patří mezi nejúspěšnější dle členů našeho úlu?

Pavlína Švejdová.

„Mně se nejvíc líbila Anna Zemanová, protože a) byla z nezisku, b) nasdílela hodně konkrétních nápadů a hacků, c) nejvíc mi utkvěl a líbí se mi nápad na výměnu profilovky při různých zajímavých příležitostech = organicky bez investic velký dosah.“

– Pavlína, včeliští asistentka

„Bavily mě Kytary.cz, sympatický mi byl host i jeho přístup k marketingu, ve kterém jsem se mohl zhlédnout. Perfektní bylo také srovnání obsahu a hypotéky.“

– Honza, obsahový stratég

„Stejně jako Pavlínu mě nejvíc vtáhlo březnové Kafe a marketing s Annou Zemanovou. Obdivuju její energii, zápal pro věc i pokoru. Nadchly mě kreativní tipy pro nízkonákladový marketing. Jediné, co mě mrzelo, je, že nepřišla řeč na kulajdy.“

– Martina, copywriterka a korektorka

„Užila jsem téma fashion marketingu. Oceňuju, že Jaroslav Kaucký ukázal podrobná čísla a otevřeně mluvil o tom, jak svůj byznys dělají.“

– Bára, projektová a account manažerka

Josef Řezníček.

„Zaujal mě Milan ze Zásilkovny, a to především svým zapálením pro vše, co dělá. To je pro úspěšný marketing podle mě hrozně důležité. Je vidět, že si potrpí na kvalitě a vyžaduje ji i od ostatních kolegů. Obdivuji, jak zvládá řídit marketing na tolika trzích, natáčí skvělý podcast a spoustu dalších věcí.“

– Josef, zakladatel Včeliště

A kdo z hostů Kafe a marketingu uvízl v paměti vám? Napište nám o tom do komentářů.

Nenechte si ujít zářijové Kafe a marketing

Chcete být první, komu dáme vědět, na jakého hosta se můžete těšit po prázdninách? Zapište se na naši čekací listinu.

Sdílejte:

Martina Hudečková

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Nejlíp jí to jde nad šálkem cappuccina. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak. Věří, že v detailech je síla.

Nechtěla by žít ve světě bez knih a palačinek. Miluje ticho, ráda se toulá venku a vždycky má u sebe aspoň jeden zápisník. A někdy i tužku.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít