Umělá inteligence neustále mění pravidla hry a přináší nové výzvy, jiná témata jsou naopak nadčasová…
Kafe a marketing s Jakubem Stupkou o marketingu Ecomail
Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Jakub Stupka, jeden ze zakladatelů a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám mimo jiné, jak je možné vybudovat start-up bez investora, jakými způsoby lze posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
Jakub na úvod popsal, jak vznikla společnost Ecomail, jakou roli při jejím založení sehrál a čím se v ní zabývá dnes. Sdílel s námi, kdo je typickým zákazníkem Ecomailu a na koho se ve své marketingové komunikaci zaměřují. Zhodnotil, jakými silnými stránkami se jejich marketing pyšní a v čem je naopak prostor se zlepšovat. Hovořil o tom, proč si zvolili strategii, kdy je marketing tažen produktem, a ne naopak, a jak přesně tuto strategii aplikují v komunikaci zaměřené především na produkt a související novinky.
Další tématem bylo budování značky jako alternativy k čistě výkonnostním kampaním, které přinášejí spíše nárazové a krátkodobé výsledky. Jakub popsal, kdy a proč vznikla Poradna, služba zákaznické podpory na Facebooku, a obecně hovořil o aktivitách na sociálních sítích a rostoucí zálibě ve video obsahu, třeba v podobě videí o novinkách.
Přes další zajímavá témata, jako byly např. offline akce, přes vzory a inspirace se Jakub dostal také k produktu Topol.io – jde o samostatný editor, který zaznamenal ohlas i v zahraničí.
Na úplný závěr Jakub odpovídal na dotazy diváků. Zajímá vás na jaké? Udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam ze streamu.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Videocast
Na video záznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.
Odkazy k podcastu
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení