Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Jakub Stupka, jeden ze zakladatelů a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám mimo jiné, jak je možné vybudovat start-up bez investora, jakými způsoby lze posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
Jakub na úvod popsal, jak vznikla společnost Ecomail, jakou roli při jejím založení sehrál a čím se v ní zabývá dnes. Sdílel s námi, kdo je typickým zákazníkem Ecomailu a na koho se ve své marketingové komunikaci zaměřují. Zhodnotil, jakými silnými stránkami se jejich marketing pyšní a v čem je naopak prostor se zlepšovat. Hovořil o tom, proč si zvolili strategii, kdy je marketing tažen produktem, a ne naopak, a jak přesně tuto strategii aplikují v komunikaci zaměřené především na produkt a související novinky.
Další tématem bylo budování značky jako alternativy k čistě výkonnostním kampaním, které přinášejí spíše nárazové a krátkodobé výsledky. Jakub popsal, kdy a proč vznikla Poradna, služba zákaznické podpory na Facebooku, a obecně hovořil o aktivitách na sociálních sítích a rostoucí zálibě ve video obsahu, třeba v podobě videí o novinkách.
Přes další zajímavá témata, jako byly např. offline akce, přes vzory a inspirace se Jakub dostal také k produktu Topol.io – jde o samostatný editor, který zaznamenal ohlas i v zahraničí.
Na úplný závěr Jakub odpovídal na dotazy diváků. Zajímá vás na jaké? Udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam ze streamu.
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Na video záznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Žádný komentář k zobrazení