skip to Main Content
Záznam Kafe A Marketingu S Petrou Plemlovou.

Kafe a marketing s Petrou Plemlovou – Včeliště podcast 46

Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.

Přečíst celý článek
Kafe A Marketing S Petrou Dolejšovou.

Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou – Včeliště podcast 45

Na první Kafe a marketing tohoto roku dorazila Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal. Rozpovídala se o tom, jak firmě pomohl obsah, který se stal konkurenční výhodou – a to hlavně díky skvěle nastavenému tónu komunikace, jehož základem je lidský postoj v ne příliš (pro laiky) přístupném oboru. Řeč přišla i na GDPR nebo na to, jak se obhájit v prostředí, které je chráněno advokátním tajemstvím. Večerem provázel Josef Řezníček, který si na závěr pro Petru přichystal několik otázek, se kterými se v marketingu často setkává.

Přečíst celý článek
Věty, Které Neradi Slyšíme Od Klientů.

10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet

Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společně jsme sepsali 10 vět, které neradi slyšíme od klientů, a co bychom místo nich slyšeli raději.

Přečíst celý článek
Pravidla Zpětné Vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close