skip to Main Content
9 Chyb, Které Vám Brání V Dobrém Obsahovém Marketingu

9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu

Obsahový marketing je podobný ovocnému stromu. Chvíli trvá, než jej vypěstujete, o to sladší ale pak sklízíte plody. Správně nastavený obsahový marketing pomáhá budovat odbornou autoritu a dobré jméno, ve střednědobém horizontu dokáže navýšit návštěvnost webu i zisk.

Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.

Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!

Přečíst celý článek
Inspirujte Se: Velký Seznam CZ A SK Firem, Které Dělají Obsahový Marketing

Inspirujte se: velký seznam CZ a SK firem, které dělají obsahový marketing

O výhodách, které přináší kvalitní obsah jako marketingový nástroj, jsme psali už mnohokrát. V dnešním článku vám ukážeme, jak to může vypadat v praxi. Vytvořili jsme přehled celkem 127 společností z České a Slovenské republiky, které úspěšně využívají obsahový marketing. Dozvíte se, co…

Přečíst celý článek
Tvoříme Persony Pro Obsahový Marketing

Tvoříme persony pro obsahový marketing

Součástí úvodní fáze příprav obsahového marketingu by měla být i tvorba person. Persona v kontextu obsahového marketingu je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vhodným konzumentem našeho obsahu či vhodným zákazníkem našeho podnikání. Persony si můžeme představit jako profily lidí, pro které budeme náš obsah psát. Bližší definici tohoto marketingového pojmu si přečtěte v našem slovníku. V tomto článku se podíváme na to, proč je vytvoření person důležité, jak je vytvořit a s čím vám profily pomohou.

Přečíst celý článek
Infografika Jako Marketingový Nástroj – 10 Nejúspěšnějších Infografik Na českém Internetu A Jak Se Jimi Inspirovat

Infografika jako marketingový nástroj – 10 nejúspěšnějších infografik na českém internetu a jak se jimi inspirovat

Víte, že infografiky jsou skvělým způsobem, jak nenásilně přimět zákazníky, aby rádi sdíleli váš obsah? Infografiky lze využít k propagaci i informování klientů hravou formou. Zapojte svou fantazii a vytvořte si grafiku, která bude potenciální zákazníky bavit a zapracuje ve…

Přečíst celý článek
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close