skip to Main Content
10 Vět, Které Neradi Slyšíme Od Klientů – A Co Bychom Si Přáli Slyšet

10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet

Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společně jsme sepsali 10 vět, které neradi slyšíme od klientů, a co bychom místo nich slyšeli raději.

Přečíst celý článek
Zpětná Vazba Je (nejen) V Online Marketingu K Nezaplacení. Jak Na Ni?

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Pojďte Se Setkat S Holkou Z Digitálu, Která Ví, Jak Budovat Značku

Pojďte se setkat s Holkou z digitálu, která ví, jak budovat značku

Tereza Kučerová neboli @holkazdigitalu se už v 17 letech přestěhovala z rodného Brna do Prahy. Přilákala ji sem možnost organizovat koncerty. Netrvalo to dlouho a získala svou první práci v marketingu. A tomu zcela propadla. Dnes je to 11 let, co se jí tenhle obor stal vším – a stále v něm nachází něco nového, co ji obohacuje a baví. Teď se s vámi rozhodla podělit o své zkušenosti z praxe. Dorazte za ní na Kafe a marketing, který se koná 20. června. Pozor, tentokrát se sejdeme v pražské kavárně Standard Cafe!

Přečíst celý článek
9 Chyb, Které Vám Brání V Dobrém Obsahovém Marketingu

9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu

Obsahový marketing je podobný ovocnému stromu. Chvíli trvá, než jej vypěstujete, o to sladší ale pak sklízíte plody. Správně nastavený obsahový marketing pomáhá budovat odbornou autoritu a dobré jméno, ve střednědobém horizontu dokáže navýšit návštěvnost webu i zisk.

Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.

Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!

Přečíst celý článek
Inspirujte Se: Velký Seznam CZ A SK Firem, Které Dělají Obsahový Marketing

Inspirujte se: velký seznam CZ a SK firem, které dělají obsahový marketing

O výhodách, které přináší kvalitní obsah jako marketingový nástroj, jsme psali už mnohokrát. V dnešním článku vám ukážeme, jak to může vypadat v praxi. Vytvořili jsme přehled celkem 125 společností z České a Slovenské republiky, které úspěšně využívají obsahový marketing. Dozvíte se, co…

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close