Únorové Kafe a marketing bylo nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.
Na co ještě přišla řeč?
Jak se během šesti let podařilo rozjet e-shop úplně od nuly až k aktuálnímu třináctimilionovému ročnímu obratu?
Na co se vyplatí myslet při výběru názvu produktu a proč kávová značka Dopraženo dvakrát změnila své jméno?
Může být vlastní značka kávy konkurenční výhodou?
Jakou roli hrají v marketingu baristické kurzy, které v roce 2018 tvořily téměř třetinu celkového obratu? Může nabídka zážitku fungovat i pro jiné e-shopy?
Jak pandemie zasáhla kávový byznys a co všechno se s jejím příchodem v Dokonalé kávě změnilo?
Je blog důležitou součástí marketingové komunikace a jak statistiky organické návštěvnosti boří Honzovo přesvědčení, že „blogové články jsou mrtvé a nikdo je nečte“?
Jakým způsobem Honzův tým pracuje s obsahem v e-mailingu a jak vypadá newsletter, který odchází každý týden?
Jak může fungovat publikace videí na TikToku, do které se před pár dny v Dokonalé kávě pustili?
Vyplatí se mít kromě e-shopu i vlastní kamennou prodejnu a proč by ji Honza doporučil hlavně obchodům, které nabízejí dražší produkty?
Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků.
Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení