skip to Main Content
Jan Houdek

Kafe a marketing s Janem Houdkem – Včeliště podcast 61

Únorové Kafe a marketing bylo nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Na co ještě přišla řeč? 

  • Jak se během šesti let podařilo rozjet e-shop úplně od nuly až k aktuálnímu třináctimilionovému ročnímu obratu? 
  • Na co se vyplatí myslet při výběru názvu produktu a proč kávová značka Dopraženo dvakrát změnila své jméno?
  • Může být vlastní značka kávy konkurenční výhodou?
  • Jakou roli hrají v marketingu baristické kurzy, které v roce 2018 tvořily téměř třetinu celkového obratu? Může nabídka zážitku fungovat i pro jiné e-shopy? 
  • Jak pandemie zasáhla kávový byznys a co všechno se s jejím příchodem v Dokonalé kávě změnilo?
  • Je blog důležitou součástí marketingové komunikace a jak statistiky organické návštěvnosti boří Honzovo přesvědčení, že „blogové články jsou mrtvé a nikdo je nečte“?
  • Jakým způsobem Honzův tým pracuje s obsahem v e-mailingu a jak vypadá newsletter, který odchází každý týden? 
  • Jak může fungovat publikace videí na TikToku, do které se před pár dny v Dokonalé kávě pustili? 
  • Vyplatí se mít kromě e-shopu i vlastní kamennou prodejnu a proč by ji Honza doporučil hlavně obchodům, které nabízejí dražší produkty?

Pokud se o marketingu provoněném kávou chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání, během kterého Jan Houdek odpovídal na dotazy Josefa Řezníčka i našich diváků.

Poslechněte si podcast

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Pusťte si video s Honzou

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Sdílejte:

Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.

1 komentář k zobrazení

  1. Konečně článek o relevantním obsahu. Někdy mám dojem, že on-line zápisy čím dál častěji připomínají politickou debatu v Polsku… Naštěstí stále existuje naděje. čekám na víc!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back To Top