skip to Main Content
Kafe a marketing s Ivem Mrenou o české e-commerce

Shoptet ukázal vývoj české e-commerce a poradil, co si z toho vzít do budoucna

Pro budoucí úspěch vašeho podnikání byste se paradoxně měli ohlížet do minulosti. Sledovat dlouhodobý vývoj nejen svého byznysu, ale celého odvětví. Širší náhled a komplexní data z trhu však nejsou běžně k dispozici. Až na pár výjimek – a jednu z nich vám právě teď přinášíme.
Přečíst celý článek

Jak využít FAQ v obsahovém marketingu

Lidé jsou v dnešní době přehlceni možnostmi výběru. Abyste zvýšili svou šanci, že si vyberou právě vás, potřebujete potenciální zákazníky oslovit – a to nejen kvalitními produkty, ale také relevantním a přínosným obsahem. Nedílnou, často trochu podceňovanou, a především užitečnou součástí obsahového marketingu jsou FAQ.
Přečíst celý článek
Podcast o umělé inteligenci s Janem Romportlem

Kafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci (nejen) v marketingu

V červnu jsme se u kafe potkali s Janem Romportlem, expertem na umělou inteligenci, freelance AI konzultantem, VC deep-tech partnerem a CEO startupu Elin.ai. Jan disponuje titulem Ph.D. z umělé inteligence a 12 lety zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Není divu, že právě on nás nechal nahlédnout „do hlubin AI duše“.

Aby se člověk dostal problému takzvaně na kobylku, je potřeba pochopit, jak umělá inteligence funguje a co všechno dokáže. Honza se do tématu pustil opravdu z gruntu, takže pod povrch mohl proniknout i úplný laik. Vysvětlil nám, co AI dneska už dokáže a jak rychle se vyvíjí. Nastínil, proč nemá cenu učit se příkazy, ale snažit se nad AI přemýšlet.

Umělá inteligence zažila v loňském roce ohromný boom a Honza nám objasnil proč. Zároveň však varoval před překotným vývojem a nadužíváním AI. Napadlo vás někdy, že obsah dokonale personalizovaný díky umělé inteligenci může hraničit s neurohackingem?

„Nástroje, které využívají dnešní marketéři, nemá k dispozici ani armáda.“

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Radoslavem Conevem

Kafe a marketing s Radoslavem Conevem o obchodování na marketplaces

V květnu za námi na kafe přišel Radoslav Conev, zakladatel a majitel e-shopu Bioruza.sk, který díky online tržištím prodává své produkty po celé střední a jižní Evropě. Podělil se o cenné zkušenosti z oblasti marketplaces, prozradil, co funguje, ale nebál se ani říci, co se nepovedlo a v čem by se mohli zlepšit. S Radem jsme nahlédli pod pokličku fungování jak jeho e-shopu, tak i marketplaces.

Přečíst celý článek
Back To Top