Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaKafe a marketing s Luborem Malým o HR marketingu
Kafe a marketing s Luborem Malým

Kafe a marketing s Luborem Malým o HR marketingu

V březnu jsme se u kafe potkali s Luborem Malým, který se více než 7 let aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Díky Luborovi jsme se dozvěděli, jak na tvorbu úspěšných HR kampaní, které vám přivedou přesně takové zaměstnance, jaké potřebujete.

Co během rozhovoru zaznělo?

  • Jaké jsou cesty k tomu, aby firma našla zaměstnance.
  • Klasické kanály versus HR marketing.
  • Jak souvisí porodnost s budoucností hledání zaměstnanců.
  • Jak rozjet efektivní náborovou kampaň.
  • Jak načasovat hledání nových pracovníků... a mnoho dalšího.

Pokud se o HR marketingu chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání. 

Poslechněte si podcast

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

HR marketing

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na Apple Podcasts

Podcast s Lubomírem si můžete poslechnout také na našem Apple Podcasts kanálu. Budeme rádi, když ho budete odebírat.

Najdete nás i na Spotify

Podcast si můžete pustit i na Spotify.

Pusťte si video s Luborem

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Chcete-li zvýšit konverze, snížit míru opuštění stránek a posílit svou online viditelnost ve vyhledávání, […]
Přečíst článek
E-shopy se často příliš soustředí na to, jak lidi dostat na web, ale […]
Přečíst článek
Před několika dny spustil vyhledávač Google novou funkci AI Overviews (přehledy umělé inteligence) […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení