Hostem prvního letošního Kafe a marketingu byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.
Na co ještě přišla řeč?
Tipy a zajímavosti o kampani, která se stala druhou nejúspěšnější v historii Hithitu (hned po DVTV).
Kdy padlo rozhodnutí zapojit Hithit, jak Lucie crowdfundingovou kampaň hodnotí a co má společného s otevíráním nového e-shopu?
Jak si Železná koule zvolila svou cílovou skupinu, proč se zaměřuje hlavně na „lidi od počítačů“, co pomáhá budovat věrnou „koulí sektu“ a jak fanoušci reagují na přímočarou, lehce „přisprostlou“ tonalitu?
Proč je důležité pohybovat se mezi svými zákazníky a poslouchat je, i kdyby to mělo být třeba jen v šatně po cvičení?
Jaké výsledky přinesly v roce 2021 sociální sítě a které příspěvky se zařadily mezi ty nejúspěšnější?
Jakou roli hraje v koulím marketingovém mixu podcast, do kterého si zvou takové hosty, jako jsou Zdeněk Pohlreich, Pavel Poulíček, Kamil Střihavka nebo Petr Pavel?
Pokud se o marketingu, který má koule, chcete dozvědět víc, pusťte si záznam povídání s Lucií Petrákovou, která odpovídala nejen na dotazy Josefa Řezníčka, ale také našich diváků.
Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení