Logo Včeliště
DomůO násPavlína Švejdová
Pavlína Švejdová
Projektová a account manažerka

Pavlí má ve všem ráda systém, její největší noční můrou a strašákem proto je chaos. Libuje si v symetrii a miluje pravý úhel. Obdivuje spontánnost a věří, že existují věci mezi nebem a zemí. To jí ostatně pomáhá uvádět její organizovaný mozek do rovnováhy.

Ve Včelišti má na starosti vybrané klienty, u kterých drží kontrolu nad plánováním, realizací a vyhodnocováním všech aktivit. Je tím, kdo se u nás postará, abyste dostali vše ve stanoveném čase, kvalitě a v rámci daného rozpočtu.Když vytrváš, dotkneš se nebe.

Kontaktujte mě
Když vytrváš, dotkneš se nebe
Motto Pavlíny

Pavlíniny superschopnosti

Díky její organizovanosti běží naše projekty hladce a efektivně. Umí skvěle komunikovat s klienty a udržet je spokojené po celou dobu spolupráce. Její smysl pro detail a pečlivost zajišťují, že žádná drobnost nezůstane bez povšimnutí, což vede k posouvání projektů vpřed.
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Pavlíniny články

Do včelištího týmu hledáme specialist(k)u na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah a kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na LinkedInu či TikToku? Orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Přidej se k nám.
Přečíst článek
Ve Včelišti máme napilno. Proto rozšiřujeme náš tým a hledáme full-time posilu na pozici obsahového marketéra v naší remote marketingové agentuře. Pokud máš zkušenosti s vymýšlením marketingové strategie, přidej se k nám a určuj, jak mají klienti propojit obsah webu, sociální sítě, e-mailing a další marketingové kanály ve funkční komunikační strategii značky.
Přečíst článek
Hledáme zkušeného obsahového stratéga. Baví tě vymýšlet komunikační strategie, hledat témata pro zajímavý obsah, propojovat komunikaci na webu, sociálních sítích, e-mailingu a dalších kanálech? Přidej se k nám.
Přečíst článek
S Jaroslavem Kauckým, který v UrbanStore a Bibloo řídí na pozici CMO marketing, jsme v červnu nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Povídali jsme si o konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery.
Přečíst článek
Jak funguje marketing v obchodě s hudebními nástroji? Které kanály se osvědčily, a co se naopak úplně nepovedlo? Nejen o tom jsme si povídali s Filipem Černým, marketingovým ředitelem Kytary.cz.
Přečíst článek
V čem je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé? Co ji odlišuje a s jakými výsledky? To prozradil Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta, pod kterou spadá česká Zásilkovna, na dubnovém Kafi a marketingu.
Přečíst článek
Jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru oproti komerční sféře a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem? V březnovém live streamu jsme přivítali Annu Zemanovou z projektu Díky, že můžem.
Přečíst článek
Propadl/a jsi grafice, ovládáš nástroje k tomu určené a hledáš práci v oboru, která bude zároveň tvým koníčkem? Přidej se do našeho týmu.
Přečíst článek
Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Jakub Stupka, jeden ze zakladatelů a provozní ředitel společnosti Ecomail.
Přečíst článek
Na další online Kafe a marketing přijali pozvání hned 2 hosté - Jan Skalický a Roman Dobiáš. Jan je marketingovým ředitelem e-shopu 4home.cz, Roman vede českou pobočku společnosti Dognet.
Přečíst článek
Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Ondřej Preuss, zakladatel online služby Dostupný advokát. Mluvil o tom, co mu pomáhá vynikat mezi jinými advokátními kancelářemi a na které marketingové nástroje sází.
Přečíst článek
Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Karolina Tomascová, zakladatelka obchodu Správná podprsenka. Mluvila třeba o tom, jak navýšit objednávky o 200 % krizi navzdory a s minimálními náklady na marketing.
Přečíst článek