skip to Main Content
Kafe a marketing s Milanem Šmídem

Kafe a marketing s Milanem Šmídem – Včeliště podcast 54

Na dubnové Kafe a marketing přijal pozvání Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, pod kterou patří i česká Zásilkovna. Milan je vyhledávaný odborník v oblasti e-commerce. Šest let se podílel v Seznamu na řízení služeb Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz.  Ve skupině Packeta vede už dva roky tým, který řídí marketingové aktivity celé skupiny.

Milan s velkým nadšením a zápalem pro to, co dělá, popsal, jaké konkrétní marketingové aktivity v Zásilkovně realizují. Proč je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé, co ji odlišuje a s jakými výsledky? To vše zaznělo v odpovědích na otázky, které jsme Milanovi položili. A které to byly?

  • Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
  • S jakými cílovými skupinami komunikují?
  • Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
  • Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
  • Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
  • Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
  • S jakými influencery spolupracují a proč?
  • Jak probíhá budování poboček v zahraničí?

Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam. Nepřijdete ani o dotazy diváků, na které Milan odpovídal v závěru našeho setkání.

Poslechněte si podcast

 

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Videocast

Na videozáznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

Zásilkovna

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

 

Sdílejte:

Už na střední škole poznala Pavlína svou zálibu v číslech, dokonce dobrovolně maturovala z matematiky. Svou vášeň pro čísla, tabulky a analýzy pak stvrdila výběrem statistiky coby oblasti své bakalářské a diplomové práce. To ji přivedlo do mezinárodní FMCG společnosti, kde pracovala v oddělení výzkumu trhu a později i v marketingu. Jako ryba ve vodě se cítí také při komunikaci s klienty. U nás ve Včelišti má jako asistentka na starost zákaznickou podporu a hladké fungování firmy.

A když Pavlína právě nepracuje, tráví čas s rodinou, zahradničí nebo cvičí jógu. V ní našla takové zalíbení, že ji sama začala vyučovat.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back To Top