skip to Main Content
Kafe a marketing s Jaroslavem Kauckým

Kafe a marketing s Jaroslavem Kauckým – Včeliště podcast 56

Hostem červnového Kafe a marketingu byl Jaroslav Kaucký, se kterým jsme nahlédli pod pokličku fashion marketingu. Jaroslav řídí marketing jedné z největších e-commerce fashion skupin v České republice, do které patří módní portály UrbanStore a Bibloo. V e-commerce a online marketingu se Jaroslav pohybuje už více než deset let. Na úvod odhalil žhavou novinku, kterou je akvizice obou portálů společností Natland, pod kterou spadá mimo jiné i portál Zoot.

A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?

  • Jaký je rozdíl mezi oběma portály a na jaké zákazníky cílí?
  • Proč je Bibloo velmi oblíbený i na zahraničních trzích, zatímco UrbanStore oslovuje zákazníky ve velkých českých městech?
  • Do jaké míry jsou prodeje na obou portálech závislé na výkonností reklamě?
  • Jakým způsobem probíhá plánování na top-line úrovni a jak se následně rozpadá do intenzivních a extenzivních strategií?
  • Proč Jaroslavovi a jeho týmu nestačí vyhodnocování pomocí PNO a jakou roli zde hraje marže?
  • Jakou úlohu hraje retence zákazníků a jak s ní pracovat, aby byla úspěšná?
  • Jaké nástroje použít na podporu retence?
  • Proč jsou zbožové porovnávače, jako je třeba Glami, neoblíbenou součástí marketingového mixu?

Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Jaroslav v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.

Poslechněte si podcast

 

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

UrbanStore

Bibloo

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.

 

Sdílejte:

Už na střední škole poznala Pavlína svou zálibu v číslech, dokonce dobrovolně maturovala z matematiky. Svou vášeň pro čísla, tabulky a analýzy pak stvrdila výběrem statistiky coby oblasti své bakalářské a diplomové práce. To ji přivedlo do mezinárodní FMCG společnosti, kde pracovala v oddělení výzkumu trhu a později i v marketingu. Jako ryba ve vodě se cítí také při komunikaci s klienty. U nás ve Včelišti má jako asistentka na starost zákaznickou podporu a hladké fungování firmy.

A když Pavlína právě nepracuje, tráví čas s rodinou, zahradničí nebo cvičí jógu. V ní našla takové zalíbení, že ji sama začala vyučovat.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top