skip to Main Content
Kafe A Marketing S Jaroslavem Kauckým

Kafe a marketing s Jaroslavem Kauckým – Včeliště podcast 56

Hostem červnového Kafe a marketingu byl Jaroslav Kaucký, se kterým jsme nahlédli pod pokličku fashion marketingu. Jaroslav řídí marketing jedné z největších e-commerce fashion skupin v České republice, do které patří módní portály UrbanStore a Bibloo. V e-commerce a online marketingu se Jaroslav pohybuje už více než deset let. Na úvod odhalil žhavou novinku, kterou je akvizice obou portálů společností Natland, pod kterou spadá mimo jiné i portál Zoot.

A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?

  • Jaký je rozdíl mezi oběma portály a na jaké zákazníky cílí?
  • Proč je Bibloo velmi oblíbený i na zahraničních trzích, zatímco UrbanStore oslovuje zákazníky ve velkých českých městech?
  • Do jaké míry jsou prodeje na obou portálech závislé na výkonností reklamě?
  • Jakým způsobem probíhá plánování na top-line úrovni a jak se následně rozpadá do intenzivních a extenzivních strategií?
  • Proč Jaroslavovi a jeho týmu nestačí vyhodnocování pomocí PNO a jakou roli zde hraje marže?
  • Jakou úlohu hraje retence zákazníků a jak s ní pracovat, aby byla úspěšná?
  • Jaké nástroje použít na podporu retence?
  • Proč jsou zbožové porovnávače, jako je třeba Glami, neoblíbenou součástí marketingového mixu?

Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Jaroslav v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.

Poslechněte si podcast

 

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

UrbanStore

Bibloo

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.

 

Sdílejte:

Pavlína Švejdová

Už na střední škole poznala Pavlína svou zálibu v číslech, dokonce dobrovolně maturovala z matematiky. Svou vášeň pro čísla, tabulky a analýzy pak stvrdila výběrem statistiky coby oblasti své bakalářské a diplomové práce. To ji přivedlo do mezinárodní FMCG společnosti, kde pracovala v oddělení výzkumu trhu a později i v marketingu. Jako ryba ve vodě se cítí také při komunikaci s klienty. U nás ve Včelišti má jako asistentka na starost zákaznickou podporu a hladké fungování firmy.

A když Pavlína právě nepracuje, tráví čas s rodinou, zahradničí nebo cvičí jógu. V ní našla takové zalíbení, že ji sama začala vyučovat.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít