skip to Main Content
17 Způsobů, Jak Efektivně Získat E-mail Návštěvníka

17 způsobů, jak efektivně získat e-mail návštěvníka

Máte seznam e-mailů svých stávajících a potenciálních zákazníků? Že ne? Tak byste to měli rychle napravit, protože bez databáze kontaktů hodně riskujete.

Nezavrhujte oslovování návštěvníků prostřednictvím e-mailu. Vaše Facebooková stránka může být ze dne na den smazaná, PPC reklamy mohou přestat fungovat při vstupu nové konkurence, která zvedne cenu, vyhledávač může změnit svůj algoritmus pro řazení výsledků a umístit vás místo první strany na jednu z posledních. Seznam e-mailových adres vám ale nikdo nevezme a vy tak můžete zákazníky oslovovat i nadále.

Přečíst celý článek
Shrnutí – 11 Lednových článků Na Blogu Včeliště

Shrnutí – 11 lednových článků na blogu Včeliště

V lednu jsme na blogu Včeliště publikovali celkem 11 článků. Tak, jako to děláme každý měsíc, vám i v dnešním souhrnném článku přinášíme jejich shrnutí. Tato shrnutí se budou hodit  především těm z  vás, kteří Včeliště nesledují pravidelně. Máte díky tomu nyní jedinečnou příležitost si přečíst, co vše u nás za minulý měsíc vyšlo za články a zda vám něco neuniklo. Jste připraveni? Pohodlně se usaďte a čtěte.

Přečíst celý článek
Persony A Jejich Využití V Různých Formách Online Marketingu

Persony a jejich využití v různých formách online marketingu

Persony jsou vymyšlené příklady osob, které vám lépe pomohou pochopit a následně oslovit vaše reálné zákazníky. Persony reprezentují komplexní zhmotnění informací, které byste si jinak těžko představovali v širších souvislostech. Díky personám se vám postupně bude dařit produkt/službu vytvářet tak, aby byl(a) více „šitý(á) na míru“ vašim skutečným klientům.

Přečíst celý článek
Shrnutí – 16 Prosincových článků Na Blogu Včeliště

Shrnutí – 16 prosincových článků na blogu Včeliště

V prosinci jsme na blogu Včeliště publikovali 16 článků, včetně jednoho shrnujícího ty články, které se vám nejvíce líbily v minulém roce 2013. Abychom dodrželi naše pravidelná měsíční shrnutí, máte v tomto jednom z prvních příspěvku roku 2014 v rychlosti možnost poznat více než desítku kousků, které u nás v prosinci vyšly. Jste připraveni na pravidelnou dávku medového obsahu? Tady je!

Přečíst celý článek
Sdílením Know-how O 388 % Více Poptávek

Sdílením know-how o 388 % více poptávek

Být otevřený je v dnešní době důležitou strategií v online činnostech na internetu. V kontextu obsahového marketingu to znamená sdílet hodnotné informace, které ostatním pomůžou být lepší ve vlastních životech. Pro někoho může tato strategie znamenat sdílení tajných receptů na úspěch. Když se ale podrobněji podíváte na podstatu úspěchu u ostatních firem, zjistíte, že je nejvyšší čas se naladit na tuto „notu“.

Přečíst celý článek
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close