skip to Main Content
Případová studie zapojení sociálních sítí do marketingového mixu.

Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu

Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.

Jak úspěšně propagovat obsah

Sociální sítě jsou ideálním místem, kde vytvořený obsah sdílet. V případě Speciálního Zahradnictví jsme vsadili na propagaci blogových článků, sezónních produktů i návodných videí na Facebooku. Využili jsme také placenou propagaci včetně dynamických reklam. Které z příspěvků se ukázaly jako nejúspěšnější a jaké procento konverzí přinesly? Podívejte se na konkrétní výsledky propagace v naší případové studii

Na jaké další otázky dostanete v případové studii odpověď?

  • O kolik procent stoupla návštěvnost a konverze za konkrétní období?
  • Jaký placený dosah příspěvků jsme zaznamenali?
  • Jaké typy příspěvků publikujeme a kolikrát týdně?
  • Jak na Facebooku komunikujeme s fanoušky?
  • Jak fungují dynamické reklamy, jakou roli ve výsledcích sehrály a jak je to s rozpočtem?

Je důležité poznat zákazníky

Stejně jako pravidelná aktivita je na sociálních sítích důležitá také komunikace s fanoušky. Protože se Speciálním Zahradnictvím spolupracujeme dlouhodobě, povedlo se nám výborně poznat cílovou skupinu včetně jejích zájmů a potřeb – i to v úspěšné propagaci velmi pomohlo.

Inspirujte se, jak propagovat obsah na Facebooku

Jakou péči jsme sociálním sítím Speciálního Zahradnictví věnovali a s jakými výsledky? To všechno se dozvíte v naší podrobné případové studii.

Sdílejte:

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top