Výhody a úskalí marketingu v nezisku. Zveme vás na online kafe s Annou Zemanovou
10 bodů, které byste měli zkontrolovat před spuštěním e-shopu
Aby přechod e-shopu do ostrého provozu proběhl hladce a bez komplikací, je potřeba se na něj pořádně připravit. Každá chyba vás totiž může stát nejen dokončenou objednávku, ale i důvěru zákazníka. A tu už nemusíte nikdy získat zpět. Proto jsme pro vás dali dohromady deset základních bodů, na které se před samotným spuštěním e-shopu zaměřit.
Hledá se specialist(k)a na sociální sítě
Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.
Komunikace s uživateli na sociálních sítích – jak ji zvládnout a nezbláznit se
O tom, že pro úspěch na sociálních sítích zdaleka nestačí jen hezké příspěvky, jste se už určitě sami přesvědčili. Je nutné s uživateli nepřetržitě komunikovat a odpovídat na všechny možné a mnohdy i nemožné dotazy. Aby vám to nepřerostlo přes hlavu, dali jsme dohromady přehled užitečných rad, které vám komunikaci s fanoušky i hatery usnadní a ušetří váš čas i nějaké ty nervy.
Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
- Stránka 1
- Stránka 2
- Stránka 3
- Stránka 4
- …
- Stránka 12
- Další