skip to Main Content
Jak Vyhodnocovat Reklamy Na FB?

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Jak To Včelišti Bzučelo V Roce 2019

Jak to Včelišti bzučelo v roce 2019

Stejně jako jsou pilné skutečné včelky, oplývaly v roce 2019 pracovitostí i ty lidské, které pracují pro Včeliště. Náš tým spolu dokázal perfektně spolupracovat na dálku a bezvadně jsme si užili i několik společných chvil při setkáních. Abychom se s vámi mohli podělit o to, co už loňskému roku nikdy neodpářeme, dali jsme dohromady jakousi bilanci.

Přečíst celý článek
6 Důvodů, Proč Se Na Facebooku Vyplatí Investovat Do Obsahu

6 důvodů, proč se na Facebooku vyplatí investovat do obsahu

Klienti se nás často ptají, proč by na sociálních sítích měli investovat i do obsahu. Vždyť jejich primárním cílem jsou konverze a logicky se nabízí především tvorba výkonnostních kampaní, tak na co je pravidelná tvorba a následná propagace obyčejných příspěvků, třeba v podobě článků nebo videí?

Přečíst celý článek
Chatboti – Módní Trend, Nebo Efektivní Nástroj?

Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?

Jeden z nejvyužívanějších buzzwordů poslední měsíců / několika let, to jsou chatboti. Takového chytrého automatického robota, který za vás komunikuje s každým, kdo mu napíše, by chtěla mít každá společnost. Většina z nich už se ale nezamýšlí nad tím, k čemu a jak ho případně využít. My vám v článku ukážeme hned několik inspirativních příkladů.

Přečíst celý článek
Založení Firemního Profilu Na LinkedIn Krok Za Krokem

Založení firemního profilu na LinkedIn krok za krokem

LinkedIn je profesní sociální síť. To znamená, že se sem lidé nechodí primárně bavit, ale spíše vzdělávat a diskutovat o pracovních příležitostech, zkušenostech i zájmech. Na LinkedIn by měl mít svůj účet každý, kdo si chce rozšiřovat obzory, virtuálně poznávat lidi s podobnými profesními zájmy a případně čas od času hledat kvalitní a spolehlivé zaměstnance. Právě z těchto důvodů jsme tam i my.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close