Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingNový e-book: 12 případových studií obsahového marketingu

Nový e-book: 12 případových studií obsahového marketingu

Pro všechny naše příznivce tu máme další elektronickou knihu ke stažení zdarma s 12 případovými studiemi úspěšného obsahového marketingu. Tu si ode dneška můžete stáhnout na našich stránkách v sekci Publikujeme. Získejte tak důkaz toho, že obsahový marketing lze dělat v jakémkoliv oboru, ať jste malý živnostník či velká firma.

Konkrétní firmy s konkrétními výsledky na 12 příkladech a 40 stránkách vám dodají odvahu začít s obsahovým marketingem i ve vašem podnikání.

>>>> Knihu získáte zde <<<<

Na co se můžete například těšit:

  • Jak telekomunikační firma zvýšila za půl roku návštěvnost z vyhledávání díky obsahu o 50 %.
  • Jak se podařilo americké marketingové společnosti v 1. roce zvýšit počet kontaktů o 130 %.
  • Jak firma o tisících zaměstnancích zvýšila za rok [slovnik slovo="Konverze, konverzní poměr"]konverzní poměr[/slovnik] klíčových slov o 1962 %.
  • Jak prodejce bazénů snížil náklady na [slovnik slovo="PPC (platba za proklik, Pay Per Click)"]PPC[/slovnik] reklamy o 50% díky obsahu.
  • ... a další příklady úspěšného obsahového marketingu

Knihu získáte v sekci Publikujeme po zadání vašeho jména a e-mailu do formuláře vedle knihy. Obratem vám pak kniha přijde na e-mail. Získejte knihu ještě dnes!

Kniha Případové studie Obsahový marketing

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Každá migrace webu s sebou nese určitou úroveň rizika. Při špatném provedení může znamenat ztrátu […]
Přečíst článek
Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na sociálních sítích komunikovat a nabídnout jim […]
Přečíst článek
Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení