skip to Main Content
Jak Na Jednoduchou Analýzu Klíčových Slov

Jak na jednoduchou analýzu klíčových slov

V tomto článku bych vám rád představil, jak na jednoduchou analýzu klíčových slov. Dozvíte se, co to analýza klíčových slov je, proč se o ni zajímat a jak ji udělat. Nakonec vám dám tipy na nástroje, které vám usnadní práci, jestliže se rozhodnete analýzu zpracovat sami.

Zakládáte-li jakýkoliv webový projekt, jehož cílem je mj. přitahovat návštěvnost z vyhledávačů, neměli byste analýzu klíčových slov vynechat. Čím rozsáhlejší a konkurenčnější téma se budete vaším projektem snažit obsáhnout, tím více vám analýza klíčových slov zabere času. Analýza klíčových slov je jedním z vůbec nejpoužívanějších dokumentů, který vás bude provázet po celý životní cyklus webu. Od ní se dále odvíjí například úpravy na stránkách, cílení zpětných odkazů, tvorba obsahu a další věci.

Přečíst celý článek
Odlákejte Zákazníky Snadno A Rychle Aneb 10 Věcí, Které V Textu Raději Nepoužívat

Odlákejte zákazníky snadno a rychle aneb 10 věcí, které v textu raději nepoužívat

Ať už jste se rozhodli otextovat si své stránky sami nebo jste k tomuto účelu přizvali copywritera, nepřestávejte číst následující řádky. Zde se totiž dozvíte, které věci by se ve vašich textech za žádnou cenu neměly objevit, pokud tedy neplánujete své návštěvníky a potenciální zákazníky už předem spolehlivě odradit.

Přečíst celý článek
Kde Získat Data Pro Tvorbu Ultimátních Person

Kde získat data pro tvorbu ultimátních person

Kdo z vás nemá rád data? Nemít rád data a zajímat se o internetový marketing zkrátka moc dobře nejde. Data nám usnadňují práci, šetří čas a vydělávají peníze. Na jejich základě tvoříme kampaně přímo „šité na míru“ konkrétním cílovým skupinám. Často se k nim ale uchylujeme, až když je pozdě… Přitom čím dříve se naučíte potenciál dat využívat ještě před tím, než ho budete opravdu potřebovat, tím rychleji budete dělat kvalitní marketing.

Přečíst celý článek
Nový E-book: 12 Případových Studií Obsahového Marketingu

Nový e-book: 12 případových studií obsahového marketingu

Pro všechny naše příznivce tu máme další elektronickou knihu ke stažení zdarma s 12 případovými studiemi úspěšného obsahového marketingu. Tu si ode dneška můžete stáhnout na našich stránkách v sekci Publikujeme. Získejte tak důkaz toho, že obsahový marketing lze dělat v jakémkoliv oboru, ať jste malý živnostník či velká firma.

Přečíst celý článek
Back To Top