[vc_row][vc_column][vc_column_text]Snažíte se v rámci brainstormingu vymýšlet slovní spojení, která by mohli vaši potenciální zákazníci vyhledávat? Střílíte-li od boku, je velmi malá pravděpodobnost, že se právě vaše webové stránky budou zobrazovat vysoko ve výsledcích vyhledávání. Pokud chcete být vidět, chce to detailní analýzu klíčových slov, v níž se nevyplácí vynechat jakýkoliv krok.
Analýza klíčových slov je důležitá z několika ohledů. Jednak vám pomůže určit ta správná slova, na která je vhodné cílit – pokud byste se umisťovali na předních pozicích v SERP, ale na špatná klíčová slova, přivedete na své stránky nerelevantní návštěvníky, kteří stejně jak rychle přišli, tak i rychle odejdou. Každá stránka by pak měla být optimalizována na jedno klíčové slovo (respektive několik dalších příbuzných).
Abychom vám přiblížili, co má správná analýza obsahovat, dáme vám možnost nahlédnout do dokumentu, v němž popisujeme analýzu klíčových slov pro jednoho ze svých klientů. Držíme se v ní následujících 4 bodů:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row border_style="solid" bg_color="#f4f4f4"][vc_column][vc_column_text css=".vc_custom_1543998386727{margin-top: 40px !important;margin-right: 40px !important;margin-bottom: 15px !important;margin-left: 40px !important;}"]
[/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1543998394980{margin-right: 40px !important;margin-bottom: 30px !important;margin-left: 40px !important;}"]
Váháte-li, zda děláte ve vlastní analýze správné kroky, nebo už máte jasno, že je třeba udělat něco jinak, inspirujte se. Projděte si naši práci krok za krokem.
[/vc_column_text][vcex_button url="https://vceliste.cz/studie/pripadova-studie-vzor-analyzy-klicovych-slov-od-vceliste/" target="blank" size="large" title="Stáhnout analýzu klíčových slov" style="flat" align="center" custom_color="#000000"]Stáhnout analýzu klíčových slov[/vcex_button][/vc_column][/vc_row]
Analýza klíčových slov je jeden z prvních kroků optimalizace pro vyhledávače. Pokud tento zásadní bod přeskočíte, vaše propagace bude jen pomyslnou sázkou do loterie. Když ji naopak kvalitně zpracujete, nejen že se dostanete na přední pozice ve vyhledávačích, ale navíc získáte náskok před konkurencí.
Klíčová slova přijměte jako pomocníky, díky kterým budete více vidět. Získáte více potenciálních zákazníků, od čehož se bude odvíjet i prodej vašich produktů či služeb a samozřejmě tržby. Berte celou analýzu klíčových slov jako strategický dokument, jenž si zaslouží váš čas.
[vc_row border_style="solid" bg_color="#f4f4f4"][vc_column][vc_column_text css=".vc_custom_1543998386727{margin-top: 40px !important;margin-right: 40px !important;margin-bottom: 15px !important;margin-left: 40px !important;}"]
[/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1543998394980{margin-right: 40px !important;margin-bottom: 30px !important;margin-left: 40px !important;}"]
Váháte-li, zda děláte ve vlastní analýze správné kroky, nebo už máte jasno, že je třeba udělat něco jinak, inspirujte se. Projděte si naši práci krok za krokem.
[/vc_column_text][vcex_button url="https://vceliste.cz/studie/pripadova-studie-vzor-analyzy-klicovych-slov-od-vceliste/" target="blank" size="large" title="Stáhnout analýzu klíčových slov" style="flat" align="center" custom_color="#000000"]Stáhnout analýzu klíčových slov[/vcex_button][/vc_column][/vc_row]
Tento článek byl naposledy aktualizován 3. 4. 2022 Josefem Řezníčkem. Původní článek napsal Jan Vašků 12. 12. 2018.
Žádný komentář k zobrazení