Nekalé praktiky SEO: Co rozhodně nedělejte při linkbuildingu
V minulých článcích jsme si řekli něco o on-page faktorech a off-page faktorech pro Google, jak upravit a propagovat web tak, aby byl dobře zobrazovaný vyhledávačem a přiváděl vám potřebnou návštěvnost. Z reakcí na ně jsem zjistil, že mnoho čtenářů vlastně neví, které praktiky jsou naopak nežádoucí a zakázané z hlediska Googlu.
7 zásadních tipů, jak na SEO pro e-shop: co (ne)dělat, aby byla optimalizace úspěšná?
Návštěvnost z vyhledávačů patří mezi nejdůležitější faktory, které se přímo podílejí na úspěchu e-shopu. A platí zde jednoduché pravidlo – čím více svůj obchod ve výsledcích vyhledávání zviditelníte, tím více lidí k vám zavítá. Když se váš web zobrazuje „nahoře“, jdete svým zákazníkům naproti skutečně mílovými kroky. Klíčem k ideálnímu umisťování ve výsledcích vyhledávání je dobře udělané SEO. Co to znamená? Že se vyvarujete nejčastějších chyb, vezmete v potaz největší SEO mýty a budete jasně vědět, co má smysl a do čeho investovat čas a energii. Ukážeme vám to v 7 tipech, které se věnují základním principům úspěšné optimalizace pro vyhledávače.
Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese
Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO
Podívejte se zblízka, jak vypadá analýza klíčových slov
Snažíte se v rámci brainstormingu vymýšlet slovní spojení, která by mohli vaši potenciální zákazníci vyhledávat? Střílíte-li od boku, je velmi malá pravděpodobnost, že se právě vaše webové stránky budou zobrazovat vysoko ve výsledcích vyhledávání. Pokud chcete být vidět, chce to…