skip to Main Content
Jak měřit SEO

Jak měřit SEO

Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je určit si způsob měření a vyhodnocování výsledků. V dnešním aktualizovaném článku se pokusím popsat nejčastější způsoby, pomocí kterých má každý možnost změřit si, zda a jak moc se mu SEO vyplácí a co mu to přináší.

Přečíst celý článek
Co rozhodně nedělejte při linkbuildingu

Nekalé praktiky SEO: Co rozhodně nedělejte při linkbuildingu

V minulých článcích jsme si řekli něco o on-page faktorech a off-page faktorech pro Google, jak upravit a propagovat web tak, aby byl dobře zobrazovaný vyhledávačem a přiváděl vám potřebnou návštěvnost. Z reakcí na ně jsem zjistil, že mnoho čtenářů vlastně neví, které praktiky jsou naopak nežádoucí a zakázané z hlediska Googlu.

Přečíst celý článek
7 zásadních tipů, jak na SEO pro e-shop: co (ne)dělat, aby byla optimalizace úspěšná?

7 zásadních tipů, jak na SEO pro e-shop: co (ne)dělat, aby byla optimalizace úspěšná?

Návštěvnost z vyhledávačů patří mezi nejdůležitější faktory, které se přímo podílejí na úspěchu e-shopu. A platí zde jednoduché pravidlo – čím více svůj obchod ve výsledcích vyhledávání zviditelníte, tím více lidí k vám zavítá. Když se váš web zobrazuje „nahoře“, jdete svým zákazníkům naproti skutečně mílovými kroky. Klíčem k ideálnímu umisťování ve výsledcích vyhledávání je dobře udělané SEO. Co to znamená? Že se vyvarujete nejčastějších chyb, vezmete v potaz největší SEO mýty a budete jasně vědět, co má smysl a do čeho investovat čas a energii. Ukážeme vám to v 7 tipech, které se věnují základním principům úspěšné optimalizace pro vyhledávače.

Přečíst celý článek
Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, jak vyhledávačům poskytnout nejen text, ale zároveň i význam dané informace. Pokud máte například na webu uvedenou cenu za produkt 560 Kč, tak z pohledu robota se jedná o text a číslice. Strukturovanými daty mu ale poradíte, že jde o cenu.

Přečíst celý článek
Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Asi nemusíme nijak dlouze vysvětlovat, proč je důležité psát kvalitní a čtivé texty. Dobrý obsah vám přitáhne a udrží zákazníky, tedy zvýší vám návštěvnost. A nejen to – Google už umí kvalitní články rozpoznat, což se odrazí na hodnocení vašeho webu. Dobré texty jsou tedy základem dobrého obsahu, jak ale psát texty s ohledem na SEO principy? Právě tato otázka bude tématem dnešního článku.

Přečíst celý článek
Back To Top