Firma STREFA, která disponuje rozsáhlým sortimentem pro celý dům včetně domácnosti a zahrady, se na nás obrátila s požadavkem na optimalizaci pro vyhledávače. Jejím hlavním cílem bylo zvýšení organické návštěvnosti a ideálně také tržeb.
V době začátku spolupráce získával klient většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně. Byla tedy potřeba snížit závislost na reklamních systémech a naopak posílit organickou návštěvnost z vyhledávačů, a to zejména pomocí SEO.
Odrazovým můstkem se stala analýza klíčových slov, na základě které jsme provedli optimalizaci:
Podle výsledků analýzy klíčových slov jsme také upravili stávající kategorie produktů a vytvořili nové.
Klíčová slova využíváme také při psaní blogových příspěvků, které nám klient taktéž svěřil. Díky zapojení dalších principů SEO se články zobrazují ve vyhledávačích na předních pozicích a přivádí velký počet unikátních návštěv. S tím jde ruku v ruce i zvýšení tržeb.
Abychom se mohli soustředit na budování těch správných odkazů a posilovat články s největším potenciálem, zpracovali jsme nejprve strategii tvorby zpětných odkazů. V ní jsme:
Na výsledcích jsme pak postavili pravidelný linkbuilding.
Optimalizace webových stránek vedla k nárůstu:
Pokud chcete znát výsledky optimalizace v číslech, zjistit, co všechno obsahovala analýza klíčových slov nebo se podívat na strukturu článků, které byly nejúspěšnější, stáhněte si případovou studii.
Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.
Žádný komentář k zobrazení