9 rad pro dokonalé články na blog, které si oblíbí čtenáři i vyhledávače
Psaní článků jako SEO strategie
Pravidelné psaní kvalitních článků se může stát skvělou SEO strategií, která vynese váš web vysoko ve výsledcích SERP (tedy na stránce s výsledky vyhledávání). Jak ale vyniknout nad konkurencí, kde brát náměty na nový obsah a na jaká klíčová slova…
Cena za kvalitní copywriting: co je málo a co je moc?
Podívejme se pěkně zblízka na téma, které často hýbe copywriterským světem – kolik si účtovat za psaní. V článku shrneme rozdílný pohled klientů, kteří „copíkům“ zadávají práci. Prozkoumáme i druhou stranu mince, tedy částky, za které jsou copywriteři ochotni pracovat.
Prokrastinace – zhouba copywritera
Prokrastinace – zrádné slovo, které se v dnešní moderní a značně uspěchané době skloňuje více, než je možná zdrávo. Co to vlastně ta prokrastinace je? Nemoc, nebo jen chvilkové rozpoložení mysli? Jak poznáte člověka, který trpí prokrastinací a existuje vůbec nějaký osvědčený způsob, jak naopak odhalit osobu, která jednoduše odkládá povinnosti na pozdější dobu jen proto, že se jí zrovna teď do ničeho nechce?
Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!
„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“ „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“
Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem.