Tentokrát přišel na kafe Tomáš Čech, zakladatel nejviditelnější a nejdrzejší značky v oblasti (nejen) pánské…
Jaká je ideální hustota klíčových slov?
S příchodem jara přichází na náš blog také nová série „Na co se nás ptáte“. Jde o sled krátkých videí, ve kterých se dozvíte odpovědi na časté otázky, které nám kladete. První příspěvek najdete již v tomto článku. Video vysvětluje, jak se dívat na hustotu klíčových slov, která vám může pomoci zviditelnit se ve výsledcích vyhledávání.
Nejlepší vhodná hustota klíčových slov je těžko stanovitelná, dalo by se říci, že ideální míra neexistuje. Přesto jsou klíčová slova velmi důležitá; pomáhají vyhledávači určit, o čem stránka je, aby ji podle toho mohl zobrazit ve výsledcích vyhledávání. V dnešní době už vyhledávač umí rozpoznávat různé tvary slov a spojení, zná vztah mezi většinou synonym, a v některých případech dokonce pochopí i význam textu na webu.
Klíčová slova se vyplatí umisťovat do textu rovnoměrně a vcelku nenápadně, nesmí jich být tolik, že to až čtenáře bije do očí. Kam tedy určitě klíčové slovo/spojení zakomponovat?
- Zmiňte klíčové slovo jedenkrát v titulku.
- Nezapomeňte ho umístit také do hlavního nadpisu.
- Určitě by se mělo vyskytnout v prvním odstavci textu.
- Klíčové slovo nebo slovní spojení můžete případně zmínit ještě někde uprostřed a na konci textu (v závislosti na délce textu/článku).
Mějte na paměti, že výsledný text musí vypadat přirozeně a musí být dobře čitelný a srozumitelný. Pokud to s hustotou klíčových slov přeženete, nejen, že se bude čtenáři text špatně číst, ale ani vyhledávači se to nebude líbit. Ten vás za to může dokonce potrestat. Pokud vyhledávač pozná, že se snažíte manipulovat s výsledky vyhledávání, může od něj za takzvanou přeoptimalizaci přijít penalizace, například v podobě ignorace daného textu pro výsledky vyhledávání.
0 komentářů k zobrazení